Tonjem0r Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Hei. Jeg satt inn spiral for snart en måned siden, når jeg satt inn spiralen så tok legen celleprøve også. Fikk svar for noen dager siden at jeg hadde celleforandringer og må ta ny celleprøve om noen måneder.. Hvordan er det å ta celleprøve når man har spiral, er ikke trådene i veien? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Dette er ikke det minste vanskelig. Trådene er som tråder flest, og ikke i veien for en eller flere celleprøver. Det er av utsiden av livmorhalsen din celleprøven taes,trådene stikker ut av livmorhalsen. Google så ser du.....Anonymous poster hash: 62c86...5b1
Tonjem0r Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2015 Dette er ikke det minste vanskelig. Trådene er som tråder flest, og ikke i veien for en eller flere celleprøver. Det er av utsiden av livmorhalsen din celleprøven taes,trådene stikker ut av livmorhalsen. Google så ser du.....Anonymous poster hash: 62c86...5b1 Da var det en måte å svare på.. Når legen tok celleprøven så kjentes det ut som han snurret testen/"kosten" rundt i åpningen på livmortappen og det er nok det han gjorde, og det er jo der trådene stikker ut så tenkte det kanskje ble vanskelig å ta prøven da det er ståltråder. Men beklager for at jeg glemte å Google.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå