Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #41 Skrevet 22. juni 2015 Askepott og litt stemte. Er ingen snobb, men har sans for det gode liv. Musikksmaken stemte ikke, som nicket forteller, har jeg litt rar musikksmak. Ikke rar musikk det der. Kanskje du hadde passet bedre som Tiana? Vet at musikken er forskjellig, men den er vel litt nærmere i musikk sjanger enn det opera er?
Gjest Peanut Skrevet 22. juni 2015 #42 Skrevet 22. juni 2015 Jeg fikk: Jane Du er i utgangspunktet en rolig, snill person som stort sett gjør det som forventes av deg, men under overflaten banker et eventyrlystent, kunnskapstørst og nysgjerrig hjerte! Du har massevis av humor og faller lett for gutter som er direkte og ærlige. Du er glad i moderne klær og storbylivet men er ikke redd for en telttur med overnatting i naturen! Litt overraskende kanskje, men ikke så mye.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #43 Skrevet 22. juni 2015 Yay! Til AnonymBruker over der med Pocahontas resultat.
Gjest Blubberella Skrevet 22. juni 2015 #44 Skrevet 22. juni 2015 Jeg ble Belle. Tornerose hadde passet bedre men hun er vel kanskje ikke en Disney-prinsesse.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #45 Skrevet 22. juni 2015 Litt overraskende kanskje, men ikke så mye. Virket bra det svaret der og. Stort sett så synes jeg at en kan finne mye som passer sin personslighet i de fleste resultatene. Men det vil naturligvis variere fra test til test. Har tatt tester der ingenting stemte!
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #46 Skrevet 22. juni 2015 (endret) Jeg ble Belle. Tornerose hadde passet bedre men hun er vel kanskje ikke en Disney-prinsesse. Jo, de har også laget en Disney tegnefilm av tornerose. Endret 22. juni 2015 av Sunflower-Delight
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. juni 2015 #47 Skrevet 22. juni 2015 Ikke rar musikk det der. Kanskje du hadde passet bedre som Tiana? Vet at musikken er forskjellig, men den er vel litt nærmere i musikk sjanger enn det opera er? Kanskje det...Hva slags egenskaper har Tiana, da?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #48 Skrevet 22. juni 2015 Kanskje det...Hva slags egenskaper har Tiana, da? (et eksempel med musikken, har ikke satt meg så mye inn i personligheten til Tiana. )
Gjest Blubberella Skrevet 22. juni 2015 #49 Skrevet 22. juni 2015 Jo, de har ogsá laget en Disney tegnefilm av tornerose. Og så har de ikke tatt henne med i testen? Uhørt! Jeg er jo mer Tornerose enn noen annen prinsesse!
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #50 Skrevet 22. juni 2015 Og så har de ikke tatt henne med i testen? Uhørt! Jeg er jo mer Tornerose enn noen annen prinsesse! Det vet jeg ikke. Skulle vel tro at ho også er i testen. Ho er nå en av de "så-kallte" mest berømte Disney prinsessene. Kan jo også hende at du bare ikke fikk henne som svar denne gangen.?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #51 Skrevet 22. juni 2015 Ts, kan du lage ny tråd med ny quiz? :D Det kan jeg godt gjøre. Men det må vente til litt seinere, siden jeg burde komme meg av datae'en snart.
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. juni 2015 #52 Skrevet 22. juni 2015 (et eksempel med musikken, har ikke satt meg så mye inn i personligheten til Tiana. )
Perelandra Skrevet 22. juni 2015 #53 Skrevet 22. juni 2015 Belle Du er en hverdagslig, enkel person uten store tanker om deg selv - noe andre liker ved deg. Samtidig er du bestemt, gjør som du vil og faller for gutter som er litt annerledes og ikke som nødvendigvis alle andre jenter faller for. Du liker ikke smisking og smiger, men ærlige og direkte mennesker setter du pris på! Det passer ganske bra for meg
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #54 Skrevet 22. juni 2015 Askepott her også, hilsen mann 32 Anonymous poster hash: 5bc28...392
Gjest Universe Skrevet 22. juni 2015 #55 Skrevet 22. juni 2015 (endret) Pocahontas Du er en med tæl i! Førsteintrykket du gir er at du er rolig og balansert, men du er også en eventyrlysten, nysgjerrig person som kaster deg ut i hva det skal være. Du er glad i naturen og du er glad i dyr. Du er bestemt og sta! Stemmer. Endret 22. juni 2015 av Universe
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #56 Skrevet 22. juni 2015 Koselig å lese flere's resultater.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå