NonJuan Skrevet 22. juni 2015 #24 Skrevet 22. juni 2015 Ikke sá viktig da. Hahaha Nei.... bare jeg som så at jeg postet samme svar som ei annen ei.... Kanskje det er mange like mennesker her inne? hahaha Tvilsomt
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #25 Skrevet 22. juni 2015 Hahaha Nei.... bare jeg som så at jeg postet samme svar som ei annen ei.... Kanskje det er mange like mennesker her inne? hahaha Tvilsomt Ok. Ja, da skjønner jeg det bedre. Tenkte at det kunne være det det var.
Gjest pærecider Skrevet 22. juni 2015 #26 Skrevet 22. juni 2015 Ariel!!! Du er en sta person som vet hva du vil! Du er livlig, energisk og nysgjerrig. Du sprer glede og latter rundt deg og det skulle ikke forundre om du er flink til å synge...? Øøh, tror ikke det siste stemmer, eier ikke sangstemme!
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #27 Skrevet 22. juni 2015 (endret) Øøh, tror ikke det siste stemmer, eier ikke sangstemme! Flest ganger så vil det enten være mye eller bare noen få resultater som stemmer. Og så er det noen ganger der ingenting stemmer! Endret 22. juni 2015 av Sunflower-Delight
Gjest pærecider Skrevet 22. juni 2015 #28 Skrevet 22. juni 2015 Flest ganger så vil det enten være mye eller bare noen få resultater som stemmer. Og så er det noen ganger der ingenting stemmer! Haha, ja. Bare syns det var litt komisk at jeg får den prinsessa som er kjent for sangstemmen, når jeg er kjent i min omgangskrets for å ha den verste sangstemmen ever. Kødder ikke, synger helt grusomt! Har sangpedagoger i familien og de har avskrevet meg som et håpløst tilfelle.
Gjest Badebuksa Skrevet 22. juni 2015 #29 Skrevet 22. juni 2015 Haha, ja. Bare syns det var litt komisk at jeg får den prinsessa som er kjent for sangstemmen, når jeg er kjent i min omgangskrets for å ha den verste sangstemmen ever. Kødder ikke, synger helt grusomt! Har sangpedagoger i familien og de har avskrevet meg som et håpløst tilfelle. Jeg, derimot, synger som ei lerke!
Gjest Badebuksa Skrevet 22. juni 2015 #30 Skrevet 22. juni 2015 Ts, kan du lage ny tråd med ny quiz? :D
Kaffefrøken Skrevet 22. juni 2015 #31 Skrevet 22. juni 2015 Belle Du er en hverdagslig, enkel person uten store tanker om deg selv - noe andre liker ved deg. Samtidig er du bestemt, gjør som du vil og faller for gutter som er litt annerledes og ikke som nødvendigvis alle andre jenter faller for. Du liker ikke smisking og smiger, men ærlige og direkte mennesker setter du pris på! Min favoritt Disney-prinsesse er Belle, og favoritt Disney-film er 'Beauty and the Beast'. Vet ikke om det preget testen! ;-)
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #32 Skrevet 22. juni 2015 Haha, ja. Bare syns det var litt komisk at jeg får den prinsessa som er kjent for sangstemmen, når jeg er kjent i min omgangskrets for å ha den verste sangstemmen ever. Kødder ikke, synger helt grusomt! Har sangpedagoger i familien og de har avskrevet meg som et håpløst tilfelle. Huff da. Tror ikke at du er et håpløst tilfelle, men ikke alle er flinke i alt. I ditt tilfelle så er ikke sangstemme ditt sterkeste side, men så er det nok sikkert noe annet som du lyser opp i/med. Hvilken Disney prinsesse føler du at du ligner mest på, hvis vi da ser vekk fra test resultaten?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. juni 2015 #33 Skrevet 22. juni 2015 Resultat: Hvilken Disney-prinsesse er du? Askepott Du er nok ingen rikmannsdatter eller en snobb, men under overflaten er du en som har sans for det gode liv - fine kjoler, mote, klassisk musikk, opera og kanskje liker du mot formodning mus også..? Når det er sagt er du også viljesterk og modig selv om du er stille og beskjeden. (Passer overraskende bra).
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #34 Skrevet 22. juni 2015 Min favoritt Disney-prinsesse er Belle, og favoritt Disney-film er 'Beauty and the Beast'. Vet ikke om det preget testen! ;-) Kan hende at det preget testen litt, kanskje? Men det gjør ikke noe.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #35 Skrevet 22. juni 2015 (Passer overraskende bra). Kjekt det.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #36 Skrevet 22. juni 2015 Pocahontas Du er en med tæl i! Førsteintrykket du gir er at du er rolig og balansert, men du er også en eventyrlysten og nysgjerrig person som kaster deg ut i hva det skal være. Du er glad i naturen, og du er glad i dyr. Du er bestemt og sta! 28.61% falt innenfor denne kategorien. Anonymous poster hash: d0066...089
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. juni 2015 #37 Skrevet 22. juni 2015 Kjekt det. Er det du som har laget testen?
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. juni 2015 #38 Skrevet 22. juni 2015 Askepott og litt stemte. Er ingen snobb, men har sans for det gode liv. Musikksmaken stemte ikke, som nicket forteller, har jeg litt rar musikksmak.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juni 2015 #39 Skrevet 22. juni 2015 Er det du som har laget testen? Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå