Gå til innhold

hvor ble det av sommern de lovte denne helgen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her i kristiansand var det kjempefint i går, er kjempefint i dag og i morra gjør det meg ikke åssen vær det er, det er jo søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan rapportere om deilig sommervær her i Danmark med 22 grader i skyggen og adskillig varmere i sola. Så den sommeren, den er nok blant annet her. Au, ikke slå.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg legger litt godvilje til kan jeg skimte ørlittegranne blå himmel her,ellers er tempen god da.

Det var værmeldinga fra Trøndelag her i trøndernytt.Takk for at du hørte på.... :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Oslo er du i da? Her er det sol og opp mot 20 grader. Har sett barn løpe med bar rompe i dag og plaske i barnebasseng i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan rapportere om deilig sommervær her i Danmark med 22 grader i skyggen og adskillig varmere i sola. Så den sommeren, den er nok blant annet her. Au, ikke slå.. :wink:

Håper det været holder seg for vi ankommer danmark på tirsdagmorgen i forbindelse ed studietur og fint vær hadde vært fint da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

20 grader kl 9 i dagtidlig. Opphold og sol innimellom. Kl 18 beg det og regne. Nå kl 22.30 er det 15.5 grader og opphold.

Sommer, da regner jeg med ok vær fra mai til 1 sept.

Vi fyra med ved til slutten av juni. Joda vi fikk noen flotte varme dager i aug. det gjør ingen sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det søndag, og veldig deilig i Oslo. Har vært en tur ute, og angret på tynne strømpebukser!

Nå prøver jeg å få med sambo ut på spasertur, men han vil ikke. :(

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sommeren varte i tre uker i år, og så ble det høst.

:(

Tre ? Da skulle jeg likt å vite hvor du bor. Her varte den (slik som jeg så det) i en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Drammen har det vært fint hele helgen. Det begynte litt grått i går, men det tok seg opp. Og i dag har det vært kjempefint hele tiden...

Har sett mange med shorts og kortarmet hele helgen, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...