Gå til innhold

hvor ble det av sommern de lovte denne helgen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

`her i oslo er det grått og kaldt og det blæs!!!!!! dypt skuffet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så fint her nede i sør heller. overskya og kaldt.

Skrevet

Vi kan da ikke klage heller...

Grei temperatur og opphold er bra det!

Sommereen er over, det er bare til å innse det!

Gjest Anonymous
Skrevet

Sommeren varte i tre uker i år, og så ble det høst.

:(

Skrevet

Så lenge det ikke regner er jeg fornøyd. Da får nemlig gubben jobba på huset. Og jeg får banka tepper :)

Skrevet

Det var ingen som lovte Indian Summer, bare opphold med litt sol og temp. opp mot 20 grader (østlandet).

Skrevet

Her i kristiansand var det kjempefint i går, er kjempefint i dag og i morra gjør det meg ikke åssen vær det er, det er jo søndag.

Skrevet

Jeg kan rapportere om deilig sommervær her i Danmark med 22 grader i skyggen og adskillig varmere i sola. Så den sommeren, den er nok blant annet her. Au, ikke slå.. :wink:

Skrevet

Hvis jeg legger litt godvilje til kan jeg skimte ørlittegranne blå himmel her,ellers er tempen god da.

Det var værmeldinga fra Trøndelag her i trøndernytt.Takk for at du hørte på.... :bukke:

Skrevet
HA, jeg ser soooooool *klasker på meg :ekstra kul: *
Skrevet

Har ikke folk sluttet å tro på sommerløfter ennå? :o

Skrevet

Har vært en kjempefin dag her. Riktignok litt overskya, men det er fremdeles 22 grader ute!

Skrevet

Hvilken Oslo er du i da? Her er det sol og opp mot 20 grader. Har sett barn løpe med bar rompe i dag og plaske i barnebasseng i hagen.

Skrevet
Jeg kan rapportere om deilig sommervær her i Danmark med 22 grader i skyggen og adskillig varmere i sola. Så den sommeren, den er nok blant annet her. Au, ikke slå.. :wink:

Håper det været holder seg for vi ankommer danmark på tirsdagmorgen i forbindelse ed studietur og fint vær hadde vært fint da!

Gjest Anonymous
Skrevet

20 grader kl 9 i dagtidlig. Opphold og sol innimellom. Kl 18 beg det og regne. Nå kl 22.30 er det 15.5 grader og opphold.

Sommer, da regner jeg med ok vær fra mai til 1 sept.

Vi fyra med ved til slutten av juni. Joda vi fikk noen flotte varme dager i aug. det gjør ingen sommer?

Skrevet

I dag er det søndag, og veldig deilig i Oslo. Har vært en tur ute, og angret på tynne strømpebukser!

Nå prøver jeg å få med sambo ut på spasertur, men han vil ikke. :(

Catzy

Skrevet

Den kom i dag! (bedre seint enn aldri veit du!)

Skrevet
Sommeren varte i tre uker i år, og så ble det høst.

:(

Tre ? Da skulle jeg likt å vite hvor du bor. Her varte den (slik som jeg så det) i en uke.

Skrevet

I Drammen har det vært fint hele helgen. Det begynte litt grått i går, men det tok seg opp. Og i dag har det vært kjempefint hele tiden...

Har sett mange med shorts og kortarmet hele helgen, jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...