Gå til innhold

Jeg liker en jente.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei får ikke så lenge siden fant jeg ut at jeg liker jenter også gutter

det har vart vanskelig for meg siden jeg vil ikke godta det. Uansett.. Jeg liker ei jente som jeg ikke vet om ho liker jenter også... Jeg lurer bare hvordan vite det? føler vi flørte, men det kan også vare tull fra henne. så jeg vet ikke hvordan da hintet://

Noen tips? Si eller se?

Anonymous poster hash: cc501...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei får ikke så lenge siden fant jeg ut at jeg liker jenter også gutter

det har vart vanskelig for meg siden jeg vil ikke godta det. Uansett.. Jeg liker ei jente som jeg ikke vet om ho liker jenter også... Jeg lurer bare hvordan vite det? føler vi flørte, men det kan også vare tull fra henne. så jeg vet ikke hvordan da hintet://

Noen tips? Si eller se?

Anonymous poster hash: cc501...05f

Det er vanskelig for deg for du vil ikke godta det faktum at du er bifil men likevel skal du ha deg med den jenta du liker?

Kan jeg spørre om hvor gammel du er? For veldig mange jenter har en fase der de blir usikre på sin egen seksualitet, og vel de ender opp med å utforske. Den eneste måten du virkelig vet at hun er interessert er at du legger an på henne. Om hun trekker seg fra er det et nei men om hun er åpen for å utforske selv blir hun jo med på leken. Er ikke vanskeligere enn når en mann prøver seg på en kvinne, oppskriften er den samme bare at du bytter ut en ingrediens 😂

Anonymous poster hash: 82ae6...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...