AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har et spørsmål til dere? Er det noen her som har hatt kul i skjeden i området rundt urinrøret? Jeg har gått med konstante smerter i 3-4 uker, og fikk konstatert at det var urinveisinfeksjon første gangen og fikk antibiotikakur i 7 dager. Jeg fikk tlf. Fra legen etter noen dager da urinprøven hadde ikke de typiske sporene for urinveisinfeksjon og ville derfor ta en ny urinprøve for eventuelle kjønnssykdommer. Har ikke fått svar på den enda. Jeg har typiske tegn på urinveisinfeksjon som svie og hyppig vannlatning, men i dag så tok jeg initiativet å sjekket meg selv innen fra skjeden osv. Da fant jeg denne kulen som jeg vil tro er problemet. Den presser til tider på blæren og det svir når jeg tisser. IKKE like ille som for to uker siden. Men når det først gjør vondt så er det vondt .. Noen som har opplevd dette før? Anonymous poster hash: 7bc1f...ee1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Få henvisning til gynekolog.Anonymous poster hash: b1ff2...d04
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Du kan ikke få svar på normal/unormal anatomi med den beskrivelsen der. Heller ikke over nettet. Kom deg til legen. Anonymous poster hash: 8130b...935 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Dette ligger I seksualitet fordi..? Fordi alt skjedde etter samleie!! Hmm gudene vet hvorfor kjønnssykdommer står i innlegget.. Bruk hue Anonymous poster hash: e09d8...21a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Gå til legen for en GU. Det er den eneste måten å finne ut hva det er. Anonymous poster hash: 96c4a...0d2
Omocolor Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Du kan ikke få svar på normal/unormal anatomi med den beskrivelsen der. Heller ikke over nettet. Kom deg til legen. Anonymous poster hash: 8130b...935 Jeg har vært hos legen 3 ganger den siste måneden.. Og spørsmålet mitt var er det noen andre som har opplevd det? Hvis du ikke har - ikke gidd å kommenter
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Gå til legen for en GU. Det er den eneste måten å finne ut hva det er.Anonymous poster hash: 96c4a...0d2 Planen er det ja! Men hadde vært interessant å vite om andre har opplevd det samme som meg Anonymous poster hash: e09d8...21a
Fame Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 Fordi alt skjedde etter samleie!! Hmm gudene vet hvorfor kjønnssykdommer står i innlegget.. Bruk hue Anonymous poster hash: e09d8...21a Det går fortsatt under "Kropp og helse". Bruk hue
Omocolor Skrevet 22. juni 2015 #10 Skrevet 22. juni 2015 Det går fortsatt under "Kropp og helse". Bruk hue Hvorfor bry seg! alle skriver nøyaktig der dem vil.. er overhode ingen system her!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå