Gå til innhold

Kul i skjeden!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere? Er det noen her som har hatt kul i skjeden i området rundt urinrøret?

Jeg har gått med konstante smerter i 3-4 uker, og fikk konstatert at det var urinveisinfeksjon første gangen og fikk antibiotikakur i 7 dager. Jeg fikk tlf. Fra legen etter noen dager da urinprøven hadde ikke de typiske sporene for urinveisinfeksjon og ville derfor ta en ny urinprøve for eventuelle kjønnssykdommer. Har ikke fått svar på den enda.

Jeg har typiske tegn på urinveisinfeksjon som svie og hyppig vannlatning, men i dag så tok jeg initiativet å sjekket meg selv innen fra skjeden osv. Da fant jeg denne kulen som jeg vil tro er problemet. Den presser til tider på blæren og det svir når jeg tisser. IKKE like ille som for to uker siden. Men når det først gjør vondt så er det vondt :(..

Noen som har opplevd dette før?

Anonymous poster hash: 7bc1f...ee1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få henvisning til gynekolog.

Anonymous poster hash: b1ff2...d04

Skrevet

Dette ligger I seksualitet fordi..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke få svar på normal/unormal anatomi med den beskrivelsen der. Heller ikke over nettet. Kom deg til legen.

Anonymous poster hash: 8130b...935

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette ligger I seksualitet fordi..?

Fordi alt skjedde etter samleie!! Hmm gudene vet hvorfor kjønnssykdommer står i innlegget.. Bruk hue

Anonymous poster hash: e09d8...21a

AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen for en GU. Det er den eneste måten å finne ut hva det er.

Anonymous poster hash: 96c4a...0d2
Skrevet

Du kan ikke få svar på normal/unormal anatomi med den beskrivelsen der. Heller ikke over nettet. Kom deg til legen.

Anonymous poster hash: 8130b...935

Jeg har vært hos legen 3 ganger den siste måneden.. Og spørsmålet mitt var er det noen andre som har opplevd det? Hvis du ikke har - ikke gidd å kommenter

AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen for en GU. Det er den eneste måten å finne ut hva det er.

Anonymous poster hash: 96c4a...0d2

Planen er det ja! Men hadde vært interessant å vite om andre har opplevd det samme som meg

Skrevet

Fordi alt skjedde etter samleie!! Hmm gudene vet hvorfor kjønnssykdommer står i innlegget.. Bruk hue

Det går fortsatt under "Kropp og helse". Bruk hue

Skrevet

Det går fortsatt under "Kropp og helse". Bruk hue

Hvorfor bry seg! alle skriver nøyaktig der dem vil.. er overhode ingen system her! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...