AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Litt lei og skuffet over meg selv. Ble litt full på byen igår, danset med en fyr, så klinte vi og så tok han meg med på do. Hvor vi hadde sex. Varte kanskje 1 minutt så kom han, dro på seg buksene og gikk. Jeg føler meg så dum..hvorfor gikk jeg med på det?! Jeg er singel, men jeg pleier likevell ikke å gjøre sånt. Føler meg så ekkel og skitten. Trenger bare litt trøstende ord, flere som har følt det på samme måte? Ingen stygge kommentarer (jeg vet det var min egen feil) men er lov å være angrende etterpå.Anonymous poster hash: 70557...453
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Shit happens. Vi har alle gjort tabber, og lært av det. Anonymous poster hash: fca46...0b8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Skjønner hvordan du føler deg. Men tenk at alle begår feil, og du kommer nok aldri til å møte han igjen som du sier pleier du ikke gjøre slikt, så EN feil definerer IKKE hvem du er. uansett, dersom det varte i 1 min, er det ikke verdig å huske engang! Bare glem det - shit happens! Tenk hvor mange ganger det skjer i løpet av en kveld! Det går bra, bare glem det du Anonymous poster hash: 8d487...c57
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Du har gjort noe galt. Mange gjør dette, og synes det er topp. Det synes ikke du, og da har du lært av det. Brukte dere kondom? Hvis ikke, bør du snakke med lege om å sjekke deg for sykdommer + evt. graviditetstest om et par uker om du ikke bruker annen prevensjon. Anonymous poster hash: 4d410...0d4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Sorry, skrev feil over her: Du har gjort noe galt => Du har IKKE gjort noe galt Anonymous poster hash: 4d410...0d4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Takk, føler meg bedre. Vi brukte kondom heldigvis. Føler meg litt brukt. 1 min liksom?!? Uff.Anonymous poster hash: 70557...453
Millimani Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Ett minutt... Hvorfor du gikk med på det er det ingen andre enn du selv som vet. Og du hadde følt deg enda verre hvis du ikke hadde vært singel
Gjest me2u Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 (endret) 1 minutt? Tipper han skammer eg mer enn deg Endret 22. juni 2015 av me2u
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 1 minutt? Tipper han skammer eg mer enn deg Trenger ikke mer enn 1 minutt med noen som bare er en tømmestasjon. "Hennes nytelse" var nok ikke på prioriteringslista hans, for å si det sånn. Anonymous poster hash: c1af2...d7a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #10 Skrevet 22. juni 2015 Jeg vet at det kun var for at han skulle få tømt seg. Derfor jeg føler meg så ekkel og dum. Aldri igjen!!Anonymous poster hash: 70557...453
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Jeg vet at det kun var for at han skulle få tømt seg. Derfor jeg føler meg så ekkel og dum. Aldri igjen!!Anonymous poster hash: 70557...453 Slapp av, det vare bare litt utekuk. Ikke verdens ende. Anonymous poster hash: c1af2...d7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå