AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Dette skjer meg noen ganger, og det har skjedd med jevne mellomrom så lenge jeg kan huske. Jeg er nysgjerrig på hva det kan være! Er det noen her som opplever det samme som kan forklare? De fleste har vel opplevd å få strøm i seg fra et strømgjerde? Det kjennes litt ut som det, bare mildere, og ikke vondt. Det er pulserende på samme måte som i et strømgjerde bare mye hyppigere. Det varer kun i noen få sekunder! Jeg blir også svimmel, så jeg tror alltid jeg kommer til å falle, så jeg støtter meg inntil/holder meg fast i noe når det skjer. Har aldri falt da:p Jeg tror det kun skjer når jeg er på nye, ukjente plasser faktisk.Vet ikke om det har noen sammenheng, men det er det eneste som "går igjen" når dette skjer! Det skjedde senest i dag: besøkte en kirkeruin sammen med noen slektninger, og når jeg runda av et "hushjørne" skjedde det. Det har skjedd når jeg har vært på nye, ukjente steder altså. Husker spesielt en episode når jeg var lita, hvor jeg var med mamma på besøk hos ei venninne av henne. Da skjedde det her i toppen av ei trapp og jeg holdt på å gå på tryne. Det satte en støkk i meg! Anyone? Anonymous poster hash: 8a099...411
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 8a099...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå