Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2002 #1 Skrevet 5. juli 2002 hei alle sammen! Håper dere ikke blir irriterte for at jeg bryter inn i diskusjonen... Men jeg har vært litt inne på disse sidene - er ganske bryllupsfrelst selv, men min kjære samboer er ikke helt klar enda, så jeg får vel bare være tålmodig..... Misunnelig på alle dere som planlegger, ja!! MEN; jeg har et spørsmål til dere. Jeg jobber som sommervikar i Drammens Tidende, lokalavisen i Drammen og omegn. Og vi tenkte å lage en litt sånn morsom sommer-sak på dette at jenter er helt gærne etter bryllup, mens gutter er litt mer tilbakeholdne. Så fant jeg ut at dette forumet må være det beste å finne bryllupsfrelste jenter på. Jeg er rett og slett på jakt etter noen jenter fra Drammensområdet som skal gifte seg snart, og som kunne tenke seg å møte meg og snakke om bryllup. Vi samler fire-fem jenter, og skravler litt om det over en kaffekopp/øl/vin/brus. Tror det kan bli en morsom reportasje, men det krever at jeg må få med noen som kan stille opp..... (og som sagt; jeg er like bryllupsfrelst selv, så det er ikke vondt ment!!) Noen som har lyst?? Linn
HMSP Skrevet 5. juli 2002 #2 Skrevet 5. juli 2002 Høres koselig ut det. Bare en liten detalj fra en moderator....du bør opprette en profil slik at folk kan få tak i deg. Det er nemlig ikke lov å legge ut e-post adresser åpent. Takk - HMSP - moderato
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #3 Skrevet 5. juli 2002 Det er fler far området rundt Drammen her inne, men kanskje du kan fortelle litt mer om tankene dine rundt dette først?
LinnMarie Skrevet 5. juli 2002 #4 Skrevet 5. juli 2002 Hei igjen! Nå har jeg fått meg profil - sånn at dere kan få tak i meg. Som sagt - jeg er sommervikar i Drammens Tidende. Vi kunne tenke oss å lage en sak på det faktum at jenter er myyyye mer opptatt av bryllup enn gutter. Jeg vet i hvert fall at min samboer ikke synes det er like stas å snakke om bryllup som det jeg gjør. Og ettersom jeg har forstått av innleggene på siden her, så er det flere av dere som har det på samme måte. Vi hadde hatt lyst til å samle fire-fem jenter som skal gifte seg, som kan snakke litt om det å planlegge et bryllup, og om hvordan jenter er i forhold til gutter. Kanskje dere også har gjort dere noen tanker om hvorfor så godt som alle jenter har en stor drøm om bryllupet sitt, hvit kjole og alt som hører til. Er det en sånn ungpike-lengsel etter å være prinsesse for en dag? Bildemessig tenkte vi at det kunne være morsomt å ta jentene med inn i en brudesalong, kanskje få noen til å prøve et slør eller tiara eller noe i den duren. Det kan bli morsomme jenter, og et morsomt tema. Jeg trenger altså å komme i kontakt med noen av dere som skal gifte dere snart, og som er godt i gang med planleggingen av alle mulige små detaljer (som vi jenter vet er viktige, men som mange gutter bare ler av...) Linn
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2002 #5 Skrevet 20. juli 2002 Ville bare tipse dere om at den reportasjen står i dagens utgave og at bl.a. Rallybrud er med. :D Noen andre herfra som er med forresten?
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2002 #6 Skrevet 20. juli 2002 Jeg er her, er nettopp kommet hjem fra hytta, og holder på å gjøre meg klar til Pernille og Knut Ole skal gifte seg kl. 15.30. Takk for en kjempe fin reportasje. Til og med på forsiden. Har begynt å få nerver allerede, enda jeg har fortsatt 5 uker igjen. Rallybrud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå