AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har lite energi. Det er så mye jeg skulle ønske jeg orket å gjøre. Jeg sammenligner meg mye med mamma og kusinen min, som begge har et helt annet energinivå enn meg. De har det alltid ryddig og fint hjemme, gjør noe hele tiden, klarer det utroligste. Jeg vet at livet mitt ville blitt bedre hvis jeg hadde mer overskudd. Det ville vært bra for hele familien. Nå orker jeg ikke å leke så mye med sønnen min, og jeg syns mannen min har for mye oppgaver hjemme. Vi jobber begge fulltid, og jeg gjør nok mer enn han, men jeg skulle allikevel ønske at han kunne slippe litt pga hans utfordringer med angst og depresjon. Jeg vil være en slik person som mamma. Hva kan jeg gjøre med dette? Blodprøver er fine. Har ligget litt lavt på b-vitaminer, men kommet meg opp nå, og fikk litt økt energi av det. Er jeg bare lat? Burde jeg bare presse meg, og så blir det lettere etterhvert? Er folk forskjellige genetisk når det kommer til dette? Anonymous poster hash: a86b5...c81
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Tren! Få inn en fast treningsrutine, enten det er hjemme, ute eller på treningssenter. Trening gjør det glad og gir såå mye overskudd! Kjenner meg igjen veldig i det du forteller, du er ikke alene Men trening hjelper meg og gjør meg gladAnonymous poster hash: 54b37...8d8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Gir trening overskudd etter hver økt, eller på sikt? Trener halvhjerta på elixia en gang i blant. Kan prøve å få trent mer TSAnonymous poster hash: a86b5...c81
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Tren! Få inn en fast treningsrutine, enten det er hjemme, ute eller på treningssenter. Trening gjør det glad og gir såå mye overskudd! Kjenner meg igjen veldig i det du forteller, du er ikke alene Men trening hjelper meg og gjør meg gladAnonymous poster hash: 54b37...8d8 Det er deg. Men ikke meg. Jeg trener, men med det resultatet at annet må velges bort. Skulle virkelig ønske jeg fikk alt det overskuddet folk gnåler om, men trening gjør meg bare sliten... Jeg er ikke TS, btw. Anonymous poster hash: a3193...d06
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Jeg trener også, og det hjelper litt på psyken om ikke annet. Føler jeg har fått gjort noe viktig i løpet av dagen når jeg har trent. Men så er det alt det andre som jeg burde ha gjort og bare ikke orker. Anonymous poster hash: ab8a2...d11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå