Gå til innhold

Poetiske seksuelle utsagn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vreng a' deg trusa eller så får du filler i fitta!

Andre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Can i put my dorans blade, into your dorans ring? 

Anonymous poster hash: 360c5...389
Skrevet

Can i put my dorans blade, into your dorans ring? 

Hvilken dialekt er det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken dialekt er det?

Heh, league of legends. Klarte ikke la være ;p 

• Liker 1
Skrevet

Har bare opplevd en relativt moderat jordskjelv i utlandet en gang.

Og det første som slo meg, var alle puppene som ristet.

AnonymBruker
Skrevet

Han: Hadde jeg visst du var jomfru, så hadde jeg tatt meg bedre tid.

Hun: Hadde jeg visst du hadde så dårlig tid, hadde jeg tatt av meg strømpebuksa.

Anonymous poster hash: 5ce94...bd0

• Liker 5
Skrevet

Han: Hadde jeg visst du var jomfru, så hadde jeg tatt meg bedre tid.

Hun: Hadde jeg visst du hadde så dårlig tid, hadde jeg tatt av meg strømpebuksa.

Anonymous poster hash: 5ce94...bd0

Hahaha! Var denne henne?

Skrevet

Appropos strømpebukser, er det sant at hvis en dame i strømpebukse fiser, så får hun ballonglegger?   

Skrevet

Vreng a' deg trusa eller så får du filler i fitta!

Andre?

(skrevet av nybakt småbarnsfar, meg selv)

Da var det endelig småbarnsfri, da er det for voksne klart for puletid.

Vi vrenger av oss klær i all hast. Skjønner ikke hvorfor vi stresser, og hvordan skal vi gjøre dette i stresslessen?

Vi kliner og kysser, tafser og klår. Men vent sier dama. Pass på mitt kjønnshår!

Som nybakt foreldre har du svært liten tid. Barbere deg i dusjen? Nei det er nå en luksus-levestil.

Det luggee i det du drar av henne trusa.

Auuu skrek hun, du lugger meg på tufsa!

Dere kommer så endelig til sengs. Fullspekket av hormoner testosteroner og sædbanken koker nesten over.

Dere har da tid til et forspill. Endelig! Men og starte med oralsex er rettog slett fy-fy.

Ikke særlig fristende og stsrte så brått på. Etter 3 måneder uten sex er det kanskje ikke så rart å forstå?

Vi menn vil jo gjerne vare så lenge som mulig. Positivt er det da at vi må igjen bruke gummi. Vi kjører på med 3 om gangen, det strammer så rundt pikken at hele lemet er lam, nå kan vikjøre på hele dagen lang!

Men den gang ei viser det seg,for når penetreringen er gjort er sexen over i en fei..

Du ligger å tenker, hva faen gjør jeg nå?? Godt det er så lenge siden for du har jo enda stå!

Du bytter ut gummmien som om den var et magasin, "reloading" tenker du og flirer lurt til.

Du knuller så din kjæreste til orgasmer fort som bare det etter dette, husk på dette din egoist det var ikke bare du som måtte vente!

Kjæresten din har også ventet lenge. Tørrjokket på dyner og sofaputer i det skjulte, du skulle bare visst hva som skjedde når du var på jobb under svangerskapet!

Dama går rundt som en tikkende hormonbombe. Godt hun har hatt huset for seg selv ellers hadde du kjent det.

Nå er første gangen igjen godt overstått. Gled deg til neste gang det kan bli noen måneder til neste gang fylt med massevis av barnegråt.

Men livets gave har blitt tildelt deg, du har blitt far og den tittelen er det ikke alle som har!

Se på ventingen som en positiv ting, det er jo nokså kjekt, for da trenger ikke kjæresten din så mye forspill. "

Beklager evt skrivefeil dette ble gjort pr telefon 😂

• Liker 2
Skrevet

Var ikje et poetisk utsagn dessverre. Men poetisk var det da hvertfall!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Redd jeg ikke har noen poetiske utsagn å dele men det var noen morsomme her.

Endret av Charmander
  • 2 uker senere...
Skrevet

I overskriften står det granngivelig poetiske utsagn. Ikke særlig til poesi å spore her.

Skrevet

I overskriften står det granngivelig poetiske utsagn. Ikke særlig til poesi å spore her.

Da må vi rette på dette!

Vi ligger på stranden

og ruller oss i sanden

du føler min sak

mens jeg beføler din bak

og når vi kommer

renner det som flommer

og vi tenker, samt de som stirrer fra noen benker

åh,

nå er det sommer!

Martin, summer of -15  

:gravid: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hennes øyner er som kjønnsorganer, det å ha øyekontakt med henne er som å voldta henne....

Anonymous poster hash: 8bf3f...aaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...