Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får aldri orgasme når jeg har samleie med partneren min. Bør jeg bytte til en ny partner eller?

Trenger tips :(

Endret av boooooo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn først ut hva du selv kommer av og deretter gjør det i lag.

Du har selv ansvar for å oppnå orgasme. Gjør noe mens dere har sex. Samme som du gjør ved onani.

Lykke til

• Liker 1
Skrevet

Egentlig burde du bytte partner, for partneren din er jo jævlig uheldig som har en så elendig partner som deg som ikkje vet at en må selv stå for nytelsen, enten via ord eller egeninnsats!

• Liker 2
Skrevet

Egentlig burde du bytte partner, for partneren din er jo jævlig uheldig som har en så elendig partner som deg som ikkje vet at en må selv stå for nytelsen, enten via ord eller egeninnsats!

Vi har snakket sammen og sånt, men skulle gjerne ha fått orgasme den ene gangen i hvertfall. Har spurt om han kunne holde ut litt lenger, enn å avbryte etter 10 min. Han holder ikke ut så lenge. 

Skrevet

"Bør jeg bytte til en ny partner?"

Du får det til å høres ut som det er et vaskemiddel. "Gulvet mitt blir ikke rent med Krystall! Bør jeg bytte til en annen type?" Med mindre utstyret hans er unormalt lite er det antakelig ingenting her som ikke dreier seg om teknikk.

• Liker 1
Skrevet

Vi har snakket sammen og sånt, men skulle gjerne ha fått orgasme den ene gangen i hvertfall. Har spurt om han kunne holde ut litt lenger, enn å avbryte etter 10 min. Han holder ikke ut så lenge.

Altså seriøst! 10 min med ut og inn er ett relativt høyt ta Du får guide han med fingrene eller tunga. Eventuelt ts en prat med han igjen. Men mistenker trolling eg altså!

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mange kvinner som ikke får vaginal orgasme av samleie, har ingenting med ham å gjøre. Er du seriøs?

Anonymous poster hash: f99aa...9c7
Skrevet

Synes dere hakker unødvendig mye på TS her.... Men om du vurderer å bytte partner kun fordi du ikke klarer å oppnå orgasme, er vel kanskje ikke følelsene for hverandre så veldig sterke? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...