chamiiko Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 (endret) Da har jeg time til operasjon om 12 dager! Men friker ut litt nå....... Er ikke redd for selve operasjonen, men jeg klarer ikke å se for meg hvordan det blir seende ut, også tenker jeg på pengene! Også har jeg to barn å ta meg av! (Samboeren har ferie, og skal hjelpe meg etterpå, men vi holder på å pusse opp, så føler jeg stjeler tiden vi trenger for å bli ferdig.....) Jo mer jeg tenker på det, jo dårligere samvittighet får jeg for at jeg er så egoistisk. Jeg er normalvektig, men heller nok litt mer mot smålubben enn tynn... Kirurgen vil operere inn 360 gram med anatomiske proteser! Synes det høres mye ut jeg, men han mente at det kom til å passe kroppen min. Så spurte jeg om det er under eller over muskelen og da sa han at det dekker hele liksom? både over og under? Sjønte ikke helt det der?? Noen som sjønnner? Men tenker jeg at jeg sikkert bør stole på han, for han har helt sikkert peiling på hva han snakker om.. men jeg er så redd for at jeg ikke blir fornøyd? og hvor lenge blir jeg 'hemma' etter operasjonen? Minste ungen min kan ikke gå selv enda.. Jeg vet at det er bare jeg som kan bestemme dette, men blir glad for alt av svar!! unasett,,, før og etter bilder etc Endret 20. juni 2015 av chamiiko
Gjest Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Hvis jeg hadde vært så usikker så hadde jeg droppet hele prosjektet. I hvertfall utsatt det. 8
Gjest Blåbæret. Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Du har time til operasjon om 12 dager, og har enda ikke bestemt deg? De fleste tar sånne avgjørelser før de i det hele tatt reiser på konsultasjon. Om du er så usikker, så hadde jeg droppet hele greia.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 Hadde droppet det. 360 høres forsåvidt veldig mye ut. Jeg har 255. Anonymous poster hash: 2f7b5...7bf 1
chamiiko Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2015 Jo altså, jeg hadde jo bestemt meg! Har tenkt på det i mange år! Men når det nå nærmer seg, friker jeg litt ut.. Det er mye penger for min del. Men er redd jeg bare angrer om jeg ikke gjør det nå.... jeg er tidenes mest ubesluttsomme menneske....
chamiiko Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2015 Hadde droppet det. 360 høres forsåvidt veldig mye ut. Jeg har 255. Anonymous poster hash: 2f7b5...7bf Hvor høy er du? og hva veier du?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #7 Skrevet 20. juni 2015 Kan du ikke heller utsette deg en stund da? Så får du tid til å tenke deg godt om. Før en eventuell operasjon så SKAL kirurgen informere deg om alt. Dere skal komme frem til riktig størrelse, og du skal få et innblikk i hvordan det kommer til å bli seende ut. Har du prøvd å putte risposer i sportsbhen? Det hjalp meg veldig i alle fall. Ja det er dyrt, men det skal det være og. Det er ikke barebare å legge seg på operasjonsbenken. Jeg er fornøyd med mine anatomiske proteser, og jeg har under muskel. Jeg tok silikon fordi jeg var flat fra naturen av. Hadde aldri bestlt meg operasjonsdato om jeg gikk rundt å tenkte "Vil jeg dette? Sløser jeg penger?". Jeg var "hemmet" i 3 dager ca. Da satt jeg å sov nesten pga det var for vondt å ligge. Du skal IKKE løfte noe som helst dagene etter operasjon. IVERTFALL ikke barnet ditt. Anonymous poster hash: a4695...db1 2
LeneXCII Skrevet 20. juni 2015 #8 Skrevet 20. juni 2015 Kjør på, jeg tror du kommer til å angre hvis du trekk er deg nå 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #9 Skrevet 20. juni 2015 Hvor høy er du? og hva veier du? 164cm høy og 53 kg. Anonymous poster hash: 2f7b5...7bf
chamiiko Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2015 (endret) Okei, jeg er 174 og 75 kg, så er nok større enn deg ellers og.. Men har diskutert litt med samboeren, og beroliget meg mtp pengene. Men er så redd for at de skal bli for store, og at jeg ser lubben ut etterpå. Det blir sikket vanskeligere mtp bekledning og.. Nå er jeg glad i topper som er rett ned fra puppene, ikke inntilsittende mot magen. Men med store puper blir jeg sikkert seende ut som et telt i sånne topper ?! Huff, haha.. her tenker jeg på alt........... Endret 20. juni 2015 av chamiiko
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #11 Skrevet 20. juni 2015 Okei, jeg er 174 og 75 kg, så er nok større enn deg ellers og.. Men har diskutert litt med samboeren, og beroliget meg mtp pengene. Men er så redd for at de skal bli for store, og at jeg ser lubben ut etterpå. Det blir sikket vanskeligere mtp bekledning og.. Nå er jeg glad i topper som er rett ned fra puppene, ikke inntilsittende mot magen. Men med store puper blir jeg sikkert seende ut som et telt i sånne topper ?! Huff, haha.. her tenker jeg på alt........... Ja folk kan ofte se tjukkere enn det de egentlig er med svære pupper. Anonymous poster hash: 2f7b5...7bf 3
chamiiko Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2015 Men jeg leser aldri om folk som angrer på at de har tatt silikon.....
LeneXCII Skrevet 20. juni 2015 #13 Skrevet 20. juni 2015 Ja folk kan ofte se tjukkere enn det de egentlig er med svære pupper. Anonymous poster hash: 2f7b5...7bf Det blir litt snderledes med silikon eller ellers. Ikke alltid en blir seende tjukk ut selv med temmelig store fordi en ellers er tynnere enten normalt ville vært med den puppestørrelsen
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #14 Skrevet 20. juni 2015 Men jeg leser aldri om folk som angrer på at de har tatt silikon..... Jeg har fjernet mine. Og de var bare 150 ml. Lurer på om du har helt rett kroppsbilde, når du føler deg på den lubne siden med den høyden og vekten. Det er jo knapt bmi 20, og jeg er også 164 og har vekslet mellom 53-56 kg de siste årene. Lubben er å ta litt i. Du kan fortsatt utsette operasjonen.Anonymous poster hash: b8dee...7f3 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #15 Skrevet 20. juni 2015 Kjør på, jeg tror du kommer til å angre hvis du trekk er deg nå Ja, jøss, kjør på. Drit i unger, oppussing, økonomi og samboer. Det viktigste i verden er å få store pupper. Herregud. Hvis du er så i tvil, TS, så utsett det en stund til du får tatt en skikkelig avgjørelse. Anonymous poster hash: e5d62...e9e 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #16 Skrevet 20. juni 2015 164cm høy og 53 kg. Anonymous poster hash: 2f7b5...7bf da er ikke 360 for mye! Jeg er 160 og 60 kg, og har 330 gr.Anonymous poster hash: 1d29a...985
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #17 Skrevet 20. juni 2015 Jeg har fjernet mine. Og de var bare 150 ml. Lurer på om du har helt rett kroppsbilde, når du føler deg på den lubne siden med den høyden og vekten. Det er jo knapt bmi 20, og jeg er også 164 og har vekslet mellom 53-56 kg de siste årene. Lubben er å ta litt i. Du kan fortsatt utsette operasjonen.Anonymous poster hash: b8dee...7f3 Tror du blander ab som skrev hun var 164 cm og veide 53. TS er 174 og veier 75, så hun har nok litt høyere BMI Anonymous poster hash: 0d487...829 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #18 Skrevet 20. juni 2015 Men jeg leser aldri om folk som angrer på at de har tatt silikon..... jeg angrer ikke, kanskje om 20 år, men da har jeg hatt mye "glede" av deAnonymous poster hash: 1d29a...985
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #19 Skrevet 20. juni 2015 Kjør på, jeg tror du kommer til å angre hvis du trekk er deg nå Det er jo ikke slik at dette er den eneste muligheten TS har til å ta silikon. Dersom hun trekker seg og angrer kan hun sette opp en ny operasjon ved et senere tidspunkt. Det er imidlertid noe annet dersom hun gjennomfører operasjonen og deretter angrer. Anonymous poster hash: 5a5b5...b63 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #20 Skrevet 20. juni 2015 Men jeg leser aldri om folk som angrer på at de har tatt silikon..... Seriøst? Da har du nok ikke undersøkt grundig nok. Anonymous poster hash: 5a5b5...b63 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå