Gå til innhold

Gi grønt lys til sidesprang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er lørdagskveld, min samboer har akkurat gått ut på byen. Jeg har lyst til å gi henne grønt lys til å leke med andre, men...

 

Før jeg går videre, så vil jeg gå litt tilbake i tid. For 3-4 måneder så kom fantasien om å dele henne. Denne fantasien ble bare sterkere og sterkere, jeg fantaserte/tenkte på dette hver dag - tilslutt begynte å plage meg. Hvorfor tenner jeg på dette? Jeg vil at dama jeg elsker skal ha sex med andre - hvorfor det... Jeg syns dette ble flauere og flauere, jeg hadde ikke lyst å si noe til henne.

 

Jeg las på nettet om Cuckold, mye stemmer, men følte ikke helt at jeg passer inn. 

 

Så jeg tok kontakt med en sexolog i håp om at jeg skulle bli "normal". Kanskje få noen terapi timer, men sexologen sa at fantasiene mine slett ikke var unormale - hun anbefalte ikke noen terapi. Dette heter kompersjon https://no.wikipedia.org/wiki/Kompersjon. Det siste hun sa før timen var ferdig : "Kos deg med sexfantasiene dine". Må si at samtalen med sexologen var veldig god, det var godt å få pratet om dette som hadde plaget meg. Endelig følte jeg meg bra.

 

Om kvelden satte jeg meg ned og fortalte min samboer om dette. Hun var veldig forståelsesfull, vi hadde en god samtale. Etterhvert som tiden har gått - tror jeg at hun også syns dette er spennende - etterhvert så har jeg fått inntrykk av at hun også ønsker dette. Hun terger meg med dette av og til, hun ser at jeg liker det. Forrige gang hun var på byen sendte hun meg dirty meldinger. 

 

I kveld når hun gjorde seg klar, hadde jeg lyst til å legge en kondom i vesken hennes. Vi snakket litt om dette før hun dro, hun er redd for hvordan jeg kommer til å reagere hvis dette virkelig skjer. Jeg vil ikke at hun skal gå bak ryggen min, hun skal ikke gjøre noe uten klarsignal fra meg, jeg vil ha kontroll.

 

Nå sitter jeg hjemme, kåt som f.... Jeg vil (tror jeg vil) at hun skal komme nyknullet hjem og fortelle meg om dette mens vi koser oss.

 

Mine spørsmål er:

- Hva er din erfaring med dette (hvis du er/har vært i et tilsvarende forhold)

- Styrker dette forholdet?

- Er det noen av partene som angrer?

- Har dere noen regler?

- Hvordan opplever du/din partner dette?

- Bør dette bare forbli en fantasi?

- Hvem er tredje part? En bekjent / en tilfeldig / en som dere aldri kommer til å se igjen / en fast elsker

- Hvordan var første gang? Hvordan ble sexlivet/livet etter dette?

- Er det mulig å ha et normalt sexliv parallelt med dette?

 

 

Jeg setter pris på ærlige svar. 

Å ja - jeg vet at disse fantasiene er litt på kanten, at dette er tabu.. Så vennligst ikke påpek dette.



Anonymous poster hash: 92618...7a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tenker at du ahr vært ganske reflektert til dette å mtp lt du har vært igkennom ...

Kjør på.. I verste fall var det ikke somdu håpet men du tok sjangsen på det.

Mest sannsynlig vil det bli som du tror og hun synes sikekrt og det er helt ok.

 

;)



Anonymous poster hash: 15a94...889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal fantaserer om det litt lengre. Så gå til steget med at hun gjør det på fylla, eller så kan dere sitte på tinder sammen og finne en dere syns er grei. Sjekke ut om han er ute etter en kort flørt.

Det jeg anbefaler er og ta det sakte fremover.. Gå mer og mer frem når dere føler dere trygge. Jeg trudde aldri jeg kom til å greie det. Men nå er det helt greit pga vi har gått så sakte fremover.. Men har endel regler som må følger.

Anonymous poster hash: a4e55...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal fantaserer om det litt lengre. Så gå til steget med at hun gjør det på fylla, eller så kan dere sitte på tinder sammen og finne en dere syns er grei. Sjekke ut om han er ute etter en kort flørt.

Det jeg anbefaler er og ta det sakte fremover.. Gå mer og mer frem når dere føler dere trygge. Jeg trudde aldri jeg kom til å greie det. Men nå er det helt greit pga vi har gått så sakte fremover.. Men har endel regler som må følger.

Anonymous poster hash: a4e55...3d0

 

Anonymous poster hash: 92618...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal fantaserer om det litt lengre. Så gå til steget med at hun gjør det på fylla, eller så kan dere sitte på tinder sammen og finne en dere syns er grei. Sjekke ut om han er ute etter en kort flørt.

Det jeg anbefaler er og ta det sakte fremover.. Gå mer og mer frem når dere føler dere trygge. Jeg trudde aldri jeg kom til å greie det. Men nå er det helt greit pga vi har gått så sakte fremover.. Men har endel regler som må følger.

Anonymous poster hash: a4e55...3d0

Hei

Takk for svaret

Hvilke regler har dere?

Vi har snakket litt om det - det viktigste for oss er at vi ikke treffer han igjen, ingen kontaktinfo. 

Anonymous poster hash: 92618...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for svaret

Hvilke regler har dere?

Vi har snakket litt om det - det viktigste for oss er at vi ikke treffer han igjen, ingen kontaktinfo.

Anonymous poster hash: 92618...7a7

Vet ikke alderen deres, men holder vårs til litt eldre enn hva vi er. Finner man en på tinder så blir det en liten kort flørt, så det skjer flere ganger med samme. Første gangen med ny føler man er verre så da er det egentlig greit at det blir mer enn en gang bare. Men det er sånn vi har det. Må jo være ærlig at sexlivet blir helt sinnsykt bra. Så man tar det litt lengre hver gang.. Bilder, filmsnutt og slike ting. Og hun sier hun har kjæreste, så dem trur hun er utro.

Anonymous poster hash: a4e55...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantasier har vi alle. Du har vel hatt fantasier når du er kåt, men som du ikke kan tenke deg når du har komt til deg selv igjen? Fantasi er en fantasi. Ja hva om hun kom hjem og sa til deg at hun hadde vært med en annen? Hva om hun vil fortsette? Tror du forholdet varer?

Anonymous poster hash: 9a2c8...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...