Gå til innhold

Sliter med rumpesvette :///

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det blir altfor varmt så er det første stedet som begynner å svette, rumpa. Utrolig ubehagelig og ekkelt. Blir seriøst irritert og aggressiv når det skjer og jeg skal til utlandet snart, et sted i Asia, og der er det opptil 40 varmegrader så er litt spent... Har med sånn 4-5 kjoler, men kan jo ikke bruke kjole hver dag ettersom jeg skal være der i 5 uker, så ja... Hva skal jeg gjøre? Har hatt på string truse mens da går svetta på buksa. Har også prøvd sånn vanlig truse og bokser truse også (elsker å bruke det når jeg har late dager hjemme), men det funker ihvertfall ikke...

Hva skal jeg gjøre? Har virkelig ingen anelse, er det noe jeg kan gjøre i det hele tatt? :fnise:

Anonymous poster hash: cc48f...be2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta dopapir i trusa og ha med ekstra i veska du kan tørke deg med

AnonymBruker
Skrevet

Ta dopapir i trusa og ha med ekstra i veska du kan tørke deg med

Dopapir i trusa virker utrolig ubehagelig? Jeg sliter med bind liksom :fnise:

Har ingen råd til deg ts, beklager, men håper du finner ut av det

AnonymBruker
Skrevet

hvor på rumpa? Er det i sprekken kan det være fordi du barberer deg, så ikke gjør det :)

Jeg som klager på at jeg svetter på overlappa, haha. Skal hvertfall ikke klage nå.

Anonymous poster hash: 0929d...554

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det blir altfor varmt så er det første stedet som begynner å svette, rumpa. Utrolig ubehagelig og ekkelt. Blir seriøst irritert og aggressiv når det skjer og jeg skal til utlandet snart, et sted i Asia, og der er det opptil 40 varmegrader så er litt spent... Har med sånn 4-5 kjoler, men kan jo ikke bruke kjole hver dag ettersom jeg skal være der i 5 uker, så ja... Hva skal jeg gjøre? Har hatt på string truse mens da går svetta på buksa. Har også prøvd sånn vanlig truse og bokser truse også (elsker å bruke det når jeg har late dager hjemme), men det funker ihvertfall ikke...

Hva skal jeg gjøre? Har virkelig ingen anelse, er det noe jeg kan gjøre i det hele tatt? :fnise:

Ikke bruk truser med eks silke. Ikke bruk helt tette truser. Kjøp deg bomullstruser

Anonymous poster hash: a12e4...f22

AnonymBruker
Skrevet

Smør på litt deodorant da vel :)

(men da må du finne deg en deodorant i kremform for hygienens skyld)

Ellers kan du prøve å smøre litt stop 24 krem på, det gjør jeg på barten. 

Anonymous poster hash: aa225...4f7
AnonymBruker
Skrevet

Antiperspirant deo funker glimrende (f eks Biotherm) :) Bare sørg for å prøve litt først så du vet du ikke reagerer.

Anonymous poster hash: 2e066...cca

AnonymBruker
Skrevet

hvor på rumpa? Er det i sprekken kan det være fordi du barberer deg, så ikke gjør det :)

Anonymous poster hash: 0929d...554

Både sprekk og baller :fnise: Men altså, jeg barberer meg ikke da.

Dere andre, tusen takk for svar, settes pris på. Veldig

Skrevet

I USA på Wallgreens selger de "Fresh Balls", en spray som egentlig er beregnet på barberte "baller" som motvirker svette etc. Kanskje det går an å bestille på ebay??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Deodorant er også glimrende om du sliter med lår som gnisser. Smør på et tykt lag på hver side av lårene (på innsiden selvsagt) og så har du den med deg i veska om du trenger "påfyll" :)

Biotherm sin stickdeodorant syns jeg er best :)

AnonymBruker
Skrevet

I USA på Wallgreens selger de "Fresh Balls", en spray som egentlig er beregnet på barberte "baller" som motvirker svette etc. Kanskje det går an å bestille på ebay??

Hahahaha takk, men har dessverre ikke tid til å vente på ebay. Skal dra om en uke

Deodorant er også glimrende om du sliter med lår som gnisser. 

Hva mener du med lår som gnisser? 

AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha takk, men har dessverre ikke tid til å vente på ebay. Skal dra om en uke

Hva mener du med lår som gnisser? 

Om du ikke vet det så har du det sikkert ikke :fnise: Men noen sliter med at lårene gnisser mot hverandre når man går i skjørt og korte shortser og så får man rett og slett gnagsår mellom lårene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...