lemon-aid Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Dere som bruker Loette. Hva slags bivirkninger har dere? Ble huden bedre?
frk91 Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Har ikke så mange bivirkninger. Huden ble verken bedre eller verre, puppene er hovne hele tiden, får mellomblødninger om jeg hopper over mer enn 1 mensen grunnet den lave hormondosen. Det med puppene ser jeg bare på som positivt, de er aldri vonde men puppene blir hardere og flere har faktisk spurt om jeg har silikon.
Kragebein Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Jeg hadde kun bivirkninger de første to månedene, da fikk jeg mye hodepine og humørsvinger. Har ikke merket noe forskjell siden det, har gått på de i tre år.
kjøttmeis Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Merket ingen forandringer i huden. Ellers fikk jeg kraftige humørsvingninger og måtte slutte etter et års tid.
peppermyntete Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Hadde ingen bivirkninger, men etter et par års bruk ble de for svake for meg så jeg fikk til slutt mellomblødninger en gang i uka.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Er ferdig med tredje måned nå, og har siden dag én slitt med hodepine, kvalme og mellomblødninger. Nå bytter jeg, orker ikke mer. Anonymous poster hash: 53a99...e30
Fame Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Har ingen bivirkninger. Eller, kan være litt humørsvingninger innimellom. Men stort sett fornøyd
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Den eneste bivirkningen jeg hadde var at jeg blødde fra dag 13 til dag 28 hver måned. Ikke småblødninger, men mye blod. Jeg gikk på de i bare tre måneder, da ville legen at jeg skulle prøve minipiller. Anonymous poster hash: c6d3b...76e
Maleficenta Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 Dere som bruker Loette. Hva slags bivirkninger har dere? Ble huden bedre? Ingen. Jeg var plaget med kviser på haken. Begynte på loette... ingen endringer
Maleficenta Skrevet 22. juni 2015 #10 Skrevet 22. juni 2015 Dere som bruker Loette. Hva slags bivirkninger har dere? Ble huden bedre? Litt gravidaktige symptomer som ømme pupper da...
rundtfingern Skrevet 23. juni 2015 #11 Skrevet 23. juni 2015 Jeg gikk på Loette i 6mnd, jeg var egentlig veldig fornøyd, men de rundt meg merket humørsvingningene mine, men jeg merker dem ikke selv. Slet egentlig ikke med dem i det hele tatt og følte huden ble mye bedre enn det den var!☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå