Gå til innhold

Klippet penishud med saks! Ouch

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle til å "shave" området rundt penis.

På selve forhuden var det et "langt", enslig hår som stakk ut. Tenkte derfor å klippe det med saks.

Noe ukonsentrert var jeg i øyeblikket og jeg klarte dermed å klippe meg i selve huden!

Dette medførte et bittelite sår og jeg begynte å bli littegrann! Såret er på størrelse med et lite "sukkerkorn".

Jeg antar at dette ikke er spesielt farlig og at det forhåpentligvis vil gro raskt (?).

Men er det farlig å nå fortsette med kondomfri sex med fast partner, før det har grodd/gått et par dager?

Treffer damen for første gang på en uke nå i kveld og det lukter naturligvis sex i kveld... Blant annet analsex.

Går det greit med denne lille riften av hud midt på penis? :P

Mvh

Mann 24 år

Anonymous poster hash: e5871...67f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bruk kondom til såret har grodd. Forhåpentligvis etterpå også :)

Anonymous poster hash: ac539...092
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ikke ha analsex ihvertfall, det er å be om infeksjon.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for svar!

Kanskje et veldig dumt spørsmål, men vil bare forsikre meg:

Det kommer til å gro og alt blir som før igjen, sant?

Det er vel ikke farlig å få et bittelite sår sånn?

Ingen "mekanismer" som er ødelagt av at jeg klippet meg litt i forhuden? Saksen er såpass sløv at jeg gjerne vil sammenligne det litt med å klype litt hardt (med negler).

Har ikke vondt nå liksom... Er bare et bittelite sår nå og kanskje en bittelitt mer synlig blodåre rundt stedet.

Litt engstelig, selv om jeg samtidig føler jeg ikke har grunn til det.

Setter pris på tilbakemeldinger.

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg var deg så hadde jeg latt være å ha sex til det har grodd. Masse friksjon vil bare irritere og antakeligvis utvide riften/såret. Og analsex er det dummeste du kan gjøre, tarmbakterier i åpent sår... nei takk.. Bare holdt det rent og ikke pille på det/forstyrre det, så vil det gro fort. Det kommer til å bli helt bra, det er jo helt overfladisk.

Hilsen sykepleier

Anonymous poster hash: 6b42e...03b
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg var deg så hadde jeg latt være å ha sex til det har grodd. Masse friksjon vil bare irritere og antakeligvis utvide riften/såret. Og analsex er det dummeste du kan gjøre, tarmbakterier i åpent sår... nei takk.. Bare holdt det rent og ikke pille på det/forstyrre det, så vil det gro fort. Det kommer til å bli helt bra, det er jo helt overfladisk.

Hilsen sykepleier

Anonymous poster hash: 6b42e...03b

Tusen, tusen takk, kjære sykepleier!

Jeg skal gjøre nøyaktig som du sier. Med det har jeg også informert damen om kommende ukens "sextørke". Ikke veldig populært, men tror det er lurt!

Da har jeg bare et par spørsmål spørsmål til... Hehe...

Hvor lang tid vil det ta før dette bittelille såret er helt grodd, mon tro? 2-3 dager eller så mye som en uke? ;o

Såret er på størrelse med et sukkerkorn.

Og når såret er grodd - går det fortsatt like bra (eller like dårlig) med analsex uten kondom da, som før dette lille uhellet?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :)

Skrevet

Ingen? :)

Hvis såret er så lite som du beskriver så bør det egentlig ha vokst allerede på en dag eller noe. Du får se det an. Har du aldri hatt sår før?

AnonymBruker
Skrevet

Jada, det vil gå greit med analsex etter at det har grodd. Kondom bør vell ærlig talt egentlig alltid brukes under analsex fordi underliv og tarmbakterier ikke hører sammen. 

Anonymous poster hash: 493c3...5ff
AnonymBruker
Skrevet

Hår på forhuden? Jeg har aldri noen sinne vært med en mann som har hatt hår på forhuden. Ikke hatt hår på selve penis, annet enn helt nede ved roten noen av den. Hår på forhuden kan da umulig være særlig vanlig?

Anonymous poster hash: 85674...838

AnonymBruker
Skrevet

Hvis såret er så lite som du beskriver så bør det egentlig ha vokst allerede på en dag eller noe. Du får se det an. Har du aldri hatt sår før?

Haha! Joda, men når jeg tenker meg om er det faktisk lenge siden sist! Hehe

Huff... Jeg kan fort bare bli litt vel engstelig av meg, så må til tider ha ting litt inn med "teskje".

Hadde vært helt herlig hvis dette såret bare trengte et par dager på å gro.

Håper ikke det vil være så mye som et tegn til at det har vært sår der, når det har grodd! Ber til høyere makter om det.

AnonymBruker
Skrevet

Jada, det vil gå greit med analsex etter at det har grodd. Kondom bør vell ærlig talt egentlig alltid brukes under analsex fordi underliv og tarmbakterier ikke hører sammen.

Anonymous poster hash: 493c3...5ff

Så godt å høre!! Både jeg og damen foretrekker naturligvis helt klart uten kondom - også når det kommer til analsex. Men vi er ellers veldig, veldig renslige og opptatte av hygiene. Det er alltid rett i dusjen, urinere og vaske seg godt etter en runde med analsex. :P

Både håper og tror du har rett i at det ikke vil være noe større "problem" enn før, når dette såret har grodd. :)

Håper ikke det tar så lang tid på å gro og at det blir helt perfekt igjen. Hehe

Mvh

Smånervøs kar

AnonymBruker
Skrevet

Siste spørsmål fra TS her:

Dere tror forresten det vil bli akkurat slik det var, når såret har grodd?

Håper ikke det vil være tegn til noe som helst, når det har gått en ukes tid!

Tusen takk for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...