Gå til innhold

Spise etter visdomstannoperasjon


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opererte ut visdomstenner i går. Å ha overraskende lite vondt. Men er livredd for at ting skal sette seg fast i hullene og lage betenbelse. Så går i supper. Men finner ingen supper uten biter, så de småbitene kan jo sette seg der?

Hva spiste du etter visdomstannoperasjonen din? Og merker man om mat setter seg fast??

Hilsen en som er livredd for infeksjon :P

Anonymous poster hash: 9d81e...2c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du sile suppen. :)

Jeg spiste kun flytende i en uke.Hadde operasjon da røttene til tenna satt i kjevebeinet som en klype.

Viktig at du skyller munnen etter mat.Husker ikke hva det heter,cord** eller no?

 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare å leve på suppe en hel uke. Er jo såå sulten, og har såvidt vondt :P

Anonymous poster hash: 9d81e...2c2

AnonymBruker
Skrevet

Spiste vanlig etter noen dager jeg. Såret var jo sydd... skyll med Corsodyl etter måltid, det desinfiserer :-)

Anonymous poster hash: 11e49...7b4

Skrevet

Spiste det jeg klarte med engang jeg. Må ikke bare spise suppe, men må huske å skylle godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...