AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Er det noen som har erfaring med det? jeg har ikke glemt noen piller, og for to uker (ca. midt på brettet) siden begynte jeg å blø, og det har fremdeles ikke stoppet. Jeg begynte på sukkerpillene i går så jeg skulle jo hatt mensen nå, ikke for to uker siden. Anonymous poster hash: e02c8...8a0
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Bivirkninger av p-piller. Anonymous poster hash: 10d36...856
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå