AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Hei. Hva gjør dere når dere har luft i magen? Her har natta bestått av høye kneløft, optimistiske turer på do, og ved et tilfelle la jeg meg på varmekablene med magen ned... Er det noe som er lurt å spise? Veldig takknemlig for gode tips! Hilsen ballong- magen Anonymous poster hash: 6d072...9e5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Kjøp minifom på apoteket. Funker som bare det. Anonymous poster hash: 15c07...f6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå