Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var absolutt ikke meningen å gjøre dette til en kjønnskamp. Jeg prøver bare å forstå hvordan du tenker.

Dersom det er sånn at du har avvist ham en gang tidligere så må du nok være ganske klar og opplyse ham om hensikten med at du vil møte ham neste uke. Menn kan ofte bli veldig tilbakeholdne og forsiktige dersom de først har blitt avvist en gang av en dame.Anonymous poster hash: 9e159...561

Hvordan gjør jeg det da?

Anonymous poster hash: 3156e...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte om vi skulle møtes neste uke, hva han syntes om det. Jeg synes ikke det er hinting. Greit hvis han ikke ville så takler jeg det men hadde vært fint med en begrunnelse. Uansett hvis så er tilfelle Arca så tror jeg det er første gang jeg er blitt friendzona av en mann :fnise: men er selvsagt åpen for å få nye kompiser bare skjønner ikke greia hans.

Aha. Da har du spurt rett ut. Han vil nok ikke såre deg, derfor svarer han ikke direkte.

:)

Skrevet

Jeg er ikke sint jeg bare luftet litt frustrasjon fordi jeg ikke forstår han. Hvis du vil gjøre dette til en kjønnskamptråd kan du gå på generelt eller skråblikk å diskutere der. Det var i utgangspunktet han som ville møtes tidligere men det var jeg ikke klar for den gangen fordi jeg var ikke følelsesmessig ferdig med eksen.

Aha! Da blir jo saken en annen.

Han tviler på deg siden du har avvist han tidligere.

Derfor er han lunken. 

Hvis han får vite hvorfor du avviste da, så stiller nok saken seg annerledes skal du se :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også mange er tafatte!

Har datet en del, bl.a fra Tinder. Gjerne møtts på kafe, eller gått en tur. De skriver med en gang etter daten at det var sååå gøy og vi må treffes igjen osv. Men så går dagene og de tar aldri initiativ. De bare snakker og snakker. Sender hintesnaps og jabber på FB-chatten. Javel!

Og når vi møtes tør de så vidt gi meg en klem.

En uke med sånn fjasing, og jeg går lei.

Er sååå mange jeg egentlig var interessert i, men når de aldri får fingeren ut, så mister jeg den og begynner å date noen andre.

Plutselig kommer de tilbake og er såå på'n etter noen uker. Sorry mac, du må svi mens jernet er varmt!

Jeg må ha noen som er litt på, som viser at de vil ha meg og har selvtillit nok til å spør meg rett ut.  

Anonymous poster hash: 41add...dc4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også mange er tafatte!

Har datet en del, bl.a fra Tinder. Gjerne møtts på kafe, eller gått en tur. De skriver med en gang etter daten at det var sååå gøy og vi må treffes igjen osv. Men så går dagene og de tar aldri initiativ. De bare snakker og snakker. Sender hintesnaps og jabber på FB-chatten. Javel!

Og når vi møtes tør de så vidt gi meg en klem.

En uke med sånn fjasing, og jeg går lei.

Er sååå mange jeg egentlig var interessert i, men når de aldri får fingeren ut, så mister jeg den og begynner å date noen andre.

Plutselig kommer de tilbake og er såå på'n etter noen uker. Sorry mac, du må svi mens jernet er varmt!

Jeg må ha noen som er litt på, som viser at de vil ha meg og har selvtillit nok til å spør meg rett ut.  

Men du er ikke tafatt? Du tar initiativ, og du klemmer?

Anonymous poster hash: 0f7ec...cda

AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt hende, men hvorfor gidde å prate med en han ikke er interessert i. Gi et klart svar eller gi faen liksom. Jeg tar initiativ men han ignorerer det men fortsetter å prate om noe annet. Mulig han er litt usikker som person, får litt den følelsen noen ganger og tror jeg er ganske flink til å lese mennesker. Liker han så hadde vært hyggelig å møtes.

Jeg tror du kan legge vekk de unnskyldningene om at han er usikker som person og at dette vet du fordi du er en god menneskekjenner ;) jeg har erfart at hvis en fyr er interessert i deg, så vet du det for å si det sånn. Det er ikke noe uklare svar der i gården.

Har du spurt han om å møtes og han ikke svarer rett ut på det, så er det fordi han rett og slett IKKE vil møtes, men at han er for høflig/redd for å såre deg, til å si det rett ut. Evnt tenker han at hvis dere holder en god tone, så kan han kontakte deg senere når han skjønner at han ikke får noe "bedre". (Ikke noe slemt mot deg, men enkelte menn tenker sånn).

Jeg har brukt så mye tid på å unnskylde menn som ikke tar initiativ (eller tafatte som du kaller dem)- jeg har tenkt at "åh, han er sikkert litt usikker", eller "han er sikkert opptatt med jobben" eller "han tror kanskje ikke jeg liker han", men vettu hva. Hvem prøver vi å lure? En tafatt mann = en mann som ikke er interessert i deg. 

Dette med at badboy gutter er bedre er jo bare tull. En fyr som tar initiativ er jo ikke nødvendigvis en badboy fordi han tar initiativ. Han tar initiativ fordi han er interessert. 

Anonymous poster hash: f3a2e...116

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kan legge vekk de unnskyldningene om at han er usikker som person og at dette vet du fordi du er en god menneskekjenner ;) jeg har erfart at hvis en fyr er interessert i deg, så vet du det for å si det sånn. Det er ikke noe uklare svar der i gården. Har du spurt han om å møtes og han ikke svarer rett ut på det, så er det fordi han rett og slett IKKE vil møtes, men at han er for høflig/redd for å såre deg, til å si det rett ut. Evnt tenker han at hvis dere holder en god tone, så kan han kontakte deg senere når han skjønner at han ikke får noe "bedre". (Ikke noe slemt mot deg, men enkelte menn tenker sånn). Jeg har brukt så mye tid på å unnskylde menn som ikke tar initiativ (eller tafatte som du kaller dem)- jeg har tenkt at "åh, han er sikkert litt usikker", eller "han er sikkert opptatt med jobben" eller "han tror kanskje ikke jeg liker han", men vettu hva. Hvem prøver vi å lure? En tafatt mann = en mann som ikke er interessert i deg.  Dette med at badboy gutter er bedre er jo bare tull. En fyr som tar initiativ er jo ikke nødvendigvis en badboy fordi han tar initiativ. Han tar initiativ fordi han er interessert.  Anonymous poster hash: f3a2e...116

Kan godt være du har rett, jeg kommer ikke til å gi det allverdens tid siden han ikke gir meg noen begrunnelse, også er det jo sommer, jeg vil ha det gøy. Hvis det er sånn han vil kutte kontakten så er det sikkert mest behagelig for han, definitivt ikke for meg da man går og tenker om man ikke hører noe snart osv.

Gjest Hofmann
Skrevet

Eg tykkjer det er noko grunnleggjande uattraktivt og strebersk over kvinner som har ambisjonar på menn sine vegne. Å ha ambisjoner på egne vegne, derimot, det er noko anna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg tykkjer det er noko grunnleggjande uattraktivt og strebersk over kvinner som har ambisjonar på menn sine vegne. Å ha ambisjoner på egne vegne, derimot, det er noko anna.

må gjerne utdype

AnonymBruker
Skrevet

ganske strebersk å prøve å trykke ned andre også.

Aha! Da blir jo saken en annen.

Han tviler på deg siden du har avvist han tidligere.

Derfor er han lunken. 

Hvis han får vite hvorfor du avviste da, så stiller nok saken seg annerledes skal du se :)

Ja jeg vet ikke om det forandrer så mye egentlig, han har jo visst at det ikke er så lenge siden jeg gikk ut av et lengre forhold da vi begynte å snakke. Vil jo tro han skjønte det, han er definitivt ikke dum for å si det sånn. Kjenner bare jeg er litt nede pga dette, vet det er teit men greier ikke la vær. Jeg legger kanskje for mye i det, ønsketenkning. Jeg synes han er så utrolig bra så greier liksom ikke la vær heller :( Han er jo faktisk drømmemannen min. Vet han ville vært en så utrolig fin kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Flere som synes dette er kjedelig? Null action. Minner meg på hvorfor jeg liker badboys.

jackfrownfog.jpg

Anonymous poster hash: cdac7...b72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men du er ikke tafatt? Du tar initiativ, og du klemmer?

Anonymous poster hash: 0f7ec...cda

Det er gutten sitt ansvar, mener jeg. Jeg er såpass attraktiv at det er nok gutter som er interessert. Da overøser jeg ikke de tafatte med initiativ og klemmer, jeg går videre til nestemann. 

En gutt som er interessert må vise det, hvis ikke er jeg borte vekk ila kort tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...