Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som synes dette er kjedelig? Null action. Minner meg på hvorfor jeg liker badboys.

Anonymous poster hash: 3156e...069

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymous poster hash: 50960...62d
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dramaqueen..

Anonymous poster hash: 7565e...67e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

katwilliams.jpg

Anonymous poster hash: 94e91...ea9
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tafatte kvinner får tafatte menn.

Anonymous poster hash: 9a1dc...3e6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Dramaqueen..Anonymous poster hash: 7565e...67e

Ikke en dramaqueen. Bare ei som kjeder seg.

AnonymBruker
Skrevet

Tafatte kvinner får tafatte menn.Anonymous poster hash: 9a1dc...3e6

kanskje derfor jeg ikke får han

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du egentlig? Når mange sier tafatte menn mener de egentlig menn som ikke prøver seg på dem. De tar jo selvsagt ikke initiativ selv heller.

Anonymous poster hash: 0f7ec...cda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tenker på tafatte menn, (og tafatte folk generelt) er det de som aldri tar initiativ til noenting selv. Det er kjedelig ja,og såkalte badboys er ofte mye flinkere til dette - ihvertfall i begynnelsen.men det ender jo som regel dårlig om man involverer seg med badboys da.

Anonymous poster hash: fa71f...9c5
  • Liker 1
Skrevet

Hvor ofte tar du initiativ til noe da? Fei for din egen dør først.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende han bare ikke er interessert.

Anonymous poster hash: 6e9b1...d2e
  • Liker 6
Skrevet

Flere som synes dette er kjedelig? Null action. Minner meg på hvorfor jeg liker badboys.

Sikkert ikke interessert nok da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende han bare ikke er interessert. Anonymous poster hash: 6e9b1...d2e

Det kan godt hende, men hvorfor gidde å prate med en han ikke er interessert i. Gi et klart svar eller gi faen liksom. Jeg tar initiativ men han ignorerer det men fortsetter å prate om noe annet. Mulig han er litt usikker som person, får litt den følelsen noen ganger og tror jeg er ganske flink til å lese mennesker. Liker han så hadde vært hyggelig å møtes.

Skrevet

Det høres ut som om han liker deg, men ikke på den måten, og vil unngå å såre deg med en klar avvisning.

Kanskje du skulle slutte å hinte, så får du i det minste klart svar?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt hende, men hvorfor gidde å prate med en han ikke er interessert i. Gi et klart svar eller gi faen liksom. Jeg tar initiativ men han ignorerer det men fortsetter å prate om noe annet. Mulig han er litt usikker som person, får litt den følelsen noen ganger og tror jeg er ganske flink til å lese mennesker. Liker han så hadde vært hyggelig å møtes.

Prater med deg bare fordi han kjeder seg? Hvorfor iviterer du ikke han ut hvis du liker han? Tafatte folk som venter på å få alt servert på et sølvfat..

Anonymous poster hash: 513e0...b53

• Liker 2
Gjest Castielz
Skrevet

Mannen forstår ikke en kvinnes kryptiske hint, da er han tafatt?
Prøv å bruk ordene dine, kvinne, så finner du ut hvor han står!

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om han liker deg, men ikke på den måten, og vil unngå å såre deg med en klar avvisning.

Kanskje du skulle slutte å hinte, så får du i det minste klart svar?

Jeg spurte om vi skulle møtes neste uke, hva han syntes om det. Jeg synes ikke det er hinting. Greit hvis han ikke ville så takler jeg det men hadde vært fint med en begrunnelse. Uansett hvis så er tilfelle Arca så tror jeg det er første gang jeg er blitt friendzona av en mann :fnise: men er selvsagt åpen for å få nye kompiser bare skjønner ikke greia hans.

AnonymBruker
Skrevet

Vent litt. Så du er interesset i en mann, men han gjengjelder ikke følelsene dine (eller evt tar ikke hintet). Derfor er det noe galt med...han? Du tror ikke at dette sinnet ditt kanskje er en slags forsvarsmekanisme?

Anonymous poster hash: 9e159...561

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vent litt. Så du er interesset i en mann, men han gjengjelder ikke følelsene dine (eller evt tar ikke hintet). Derfor er det noe galt med...han? Du tror ikke at dette sinnet ditt kanskje er en slags forsvarsmekanisme?Anonymous poster hash: 9e159...561

Jeg er ikke sint jeg bare luftet litt frustrasjon fordi jeg ikke forstår han. Hvis du vil gjøre dette til en kjønnskamptråd kan du gå på generelt eller skråblikk å diskutere der. Det var i utgangspunktet han som ville møtes tidligere men det var jeg ikke klar for den gangen fordi jeg var ikke følelsesmessig ferdig med eksen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke sint jeg bare luftet litt frustrasjon fordi jeg ikke forstår han. Hvis du vil gjøre dette til en kjønnskamptråd kan du gå på generelt eller skråblikk å diskutere der. Det var i utgangspunktet han som ville møtes tidligere men det var jeg ikke klar for den gangen fordi jeg var ikke følelsesmessig ferdig med eksen.Anonymous poster hash: 3156e...069

Det var absolutt ikke meningen å gjøre dette til en kjønnskamp. Jeg prøver bare å forstå hvordan du tenker.

Dersom det er sånn at du har avvist ham en gang tidligere så må du nok være ganske klar og opplyse ham om hensikten med at du vil møte ham neste uke. Menn kan ofte bli veldig tilbakeholdne og forsiktige dersom de først har blitt avvist en gang av en dame.

Anonymous poster hash: 9e159...561

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...