AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Lurer på om jeg begynner å utvikle eit alkoholproblem.. Kan fks drikke 6 halvlitere på en onsdag, også stikke på besøk til mine foreldre og sitte der å skravle, uten at noen merker noen ting. Er trøtt å fæl på jobb, men blir liksom aldri synlig full heller. Drikker i hovedsak kun i helgene, men sklir litt ut av og til pga eg sliter med å sove. Eg har holdt på slik i årevis, drikker ikke mer nå enn for 5 år siden, men jeg drikker jo kansje i meste laget likevel? Hva tror dere ?Anonymous poster hash: 40617...e37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå