AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har herpes i underlivet.. Utbruddene er helt jævlige.. Trenger man resept på eventuelle medisiner? Hvordan går jeg frem for å få tak i det? Også et spørsmål til dere som også har det: forteller dere det til alle dere har sex med selv om dere ikke har utbrudd? Jeg er 18 år, hatt det siden jeg var 15 og bare fortalt det til eksen min, ellers har jeg vært for skamfull til å fortelle det til andre..Anonymous poster hash: 7e3da...06d
SjiraffenLaffen Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 (endret) For å få resept på medisin må du til legen. Du burde fortelle det til de du har sex med ja, og ikke ha sex under utrbuddene. Det er veldig veldig mange av den norske befolkningen som har herpes så du trener ikke å være skamfull Endret 20. juni 2015 av SjiraffenLaffen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå