Gå til innhold

Herpes underliv


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har herpes i underlivet.. Utbruddene er helt jævlige.. Trenger man resept på eventuelle medisiner? Hvordan går jeg frem for å få tak i det?

Også et spørsmål til dere som også har det: forteller dere det til alle dere har sex med selv om dere ikke har utbrudd? Jeg er 18 år, hatt det siden jeg var 15 og bare fortalt det til eksen min, ellers har jeg vært for skamfull til å fortelle det til andre..:(

Anonymous poster hash: 7e3da...06d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For å få resept på medisin må du til legen.

Du burde fortelle det til de du har sex med ja, og ikke ha sex under utrbuddene.

Det er veldig veldig mange av den norske befolkningen som har herpes så du trener ikke å være skamfull :)

Endret av SjiraffenLaffen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...