AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Kort beskrivelse av han: - Han tåler ikke kritikk, men kritiserer meg av og til - Må ha viljen sin - Tåler ikke konkurranse, altså av andre menn -Han maser, og tar ikke et nei - Når jeg er med vennene mine, så spør han meg via mobilen hvem jeg er med og hvor. - Han kan i blant gi meg komplimenter under sex (det er good) - Vi har kun sex - Han skryter antall partner han har hatt og sånt (nesten 100 partner) - Han vil at jeg skal åpne meg mer for han, altså det intime. Men jeg vil ikke, jeg er der for sexen ikke for noe koselig prat og frokost osv. - Utenom det nyter vi begge sexen og av og til og tøyser og tuller. Det er greit. Har avvist han en del ganger nå, fordi jeg ikke har hatt tid til å ha sex pga. jobb og har faktisk et sosialt liv med mine venner. Plutselig har han kuttet kontakt med meg helt. Ignorerer meldingen min. Jeg skjønner meg ikke på han. Hvorfor har han kuttet helt kontakt? Anonymous poster hash: 7ce0e...fc8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Usikker psykopat med dårlig selvtillit. Hold deg unna.Anonymous poster hash: abc20...5c9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Savner du han? Utifra hvordan du beskriver han høres han ikke så fantastisk ut... Du kan ikke finne noen andre å ha som FF? Anonymous poster hash: 786af...cca
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Usikker psykopat med dårlig selvtillit. Hold deg unna.Anonymous poster hash: abc20...5c9 Har snakket om situasjonen osv. altså om alt mellom meg og han til mine nærmeste venner. Alle dem har enten sagt at han er en psykopat eller tåler ikke å bli avvist og må få viljen sin. -TS Anonymous poster hash: 7ce0e...fc8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Savner du han? Utifra hvordan du beskriver han høres han ikke så fantastisk ut... Du kan ikke finne noen andre å ha som FF? Anonymous poster hash: 786af...cca Savner han litt ja, for han kunne innimellom være morsom, MEN savner mest å knulle han. Men akkurat nå er jeg på jakt etter en ny ff partner, som enten er like flink som han eller flinkere, hehe Anonymous poster hash: 7ce0e...fc8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Han kommer sikkert til å ta kontakt igjen etter et par uker eller måneder. Føler sterkt det. Siden jeg kjenner hvordan oppførselen hans er og sånt. Men tror nok jeg kommer til å avvise han da. -TS Anonymous poster hash: 7ce0e...fc8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 what does he want?* For guds skyld.. Anonymous poster hash: 8cb1f...7e0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå