Gå til innhold

The male pill is coming

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Vena Cava
Skrevet

Fantastisk! Endelig på tide at mannfolka også tar ansvar her ;)

Gjest lipgloss
Skrevet

har ikke troen på dette,er ikke en kvinne som vil tro på at mannen er på pilla,tross alt de som må bære frem avkommet

Skrevet

har ikke troen på dette,er ikke en kvinne som vil tro på at mannen er på pilla,tross alt de som må bære frem avkommet

Men det gir endelig menn kontroll over egen reproduksjon, noe som jeg ser på som en bra ting, så får det heller bli dobbelt opp med prevansjon.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg! Kan ikke fatte hvordan det er mulig å glemme den pilla så ofte som enkelte gjør. (Mulig jeg kommer til å forstå det etter hvert)

Anonymous poster hash: b7507...54f

• Liker 1
Skrevet

På tide, endelig kan menn beskytte seg mer mot uønskede graviditerer i forhold. (for jeg antar menn bruker kondom utenom forhold)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare å glede seg til slag og andre deilige komplikasjoner. Jeg står over! Iallefall frem til det har vært brukt i del år.

Anonymous poster hash: 4e38c...c04
AnonymBruker
Skrevet

Pille? Det der handler om en injeksjon....

Anonymous poster hash: c21ba...dce

AnonymBruker
Skrevet

http://www.telegraph.co.uk/men/active/mens-health/11244229/Why-there-wont-be-a-male-pill-any-time-soon.html

Jeg er skeptisk, skal iallefall ikke prøve den før det har gått flere år fra lansering og flere millioner har prøvd den med suksess. Mange male-pills tukler med tetesterone nivået, som virkelig vil ødelegge for en mann.

Så skeptisk er jeg...

Anonymous poster hash: 7c378...cdb

Skrevet

Jeg tror jeg aldri hadde klart å legge det ansvaret over på partneren min, ikke i starten av et forhold i hvert fall. Så da kan det heller bli trippelt med prevensjon i starten, min p-pille, hans, og et kondom  :fnise:

Gjest Castielz
Skrevet

Ser for meg antall barnefødsler pr år her til lands hadde blit halvert eller mer!
Hadde definitivt blitt en del mindre alenemødre.

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg antall barnefødsler pr år her til lands hadde blit halvert eller mer!

Hadde definitivt blitt en del mindre alenemødre.

Du kan se for deg akkurat hva du vil, men påstanden om at 50-100% av alle barnefødsler i Norge er resultat av mislykket prevensjon, hva baserer du den på annet enn din egen fantasi?

Gjest Castielz
Skrevet

Du kan se for deg akkurat hva du vil, men påstanden om at 50-100% av alle barnefødsler i Norge er resultat av mislykket prevensjon, hva baserer du den på annet enn din egen fantasi?

Baserer den på nøyaktig ingenting, bare ord tatt ut av luften.

Bare noe jeg tror, og det er vel greit?

AnonymBruker
Skrevet

Baserer den på nøyaktig ingenting, bare ord tatt ut av luften.

Bare noe jeg tror, og det er vel greit?

Nei, da fremstår du jo som en idiot?

Gjest Castielz
Skrevet

Nei, da fremstår du jo som en idiot?

Hvorfor det?

Gjest Hofmann
Skrevet

Jadda! Endeleg kan eg lure kvinner til å verte gravide.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bekymret for hva dette vil ha å si ift. sykdommer.

Nordmenn er allerede elendige på kondombruk, og nå vil vel mange insistere på å droppe det dersom de er på pillen og synes det er ekstra kjipt om kvinnen vil bruke kondom. 

Anonymous poster hash: 506e7...23a
AnonymBruker
Skrevet

Mange male-pills tukler med tetesterone nivået, som virkelig vil ødelegge for en mann.

Anonymous poster hash: 7c378...cdb

Og hva tror du at p-piller har gjort med kvinnekropper hele denne tiden som de har tatt piller da? Det tukler med alt.

Anonymous poster hash: 764ad...915

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...