Gå til innhold

Hjelp meg!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bruke p piller som angrepille?

Går på Loette 28.er langt unna siviliteten uten førerkort og kondomen sprakk. Men har et brett p piller liggende.

Hvor mange piller må jeg ta? Ca 15 timer siden samleie..

Håper på svar

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan du ikke.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har foresten ikke gått på de på over en uke. Derfor er jeg ikke beskyttet.

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

Skrevet

næh, du må ta angrepille, så fort som mulig. 

 

natta di kommer til å bli fin, med masse gult oppkast. skaff deg en bøtte så du ikke ødelegger veggene og gulv

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg leser jo flere steder at man kan.. Men jeg spør for det er så mange forskjellige svar. Og vil jo ikke ta for mange. Jeg forstår at det ikke er like å sikkert som en angrepille. Men mer sikkert enn ingenting.

På et legeforum skrev en lege som svar at 4 piller 2 ganger med 12 timers mellomrom utgjorde nesten samme effekt som en angrepille.

Men så står det mange andre ting også, så blir usikker.

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

AnonymBruker
Skrevet

næh, du må ta angrepille, så fort som mulig.

natta di kommer til å bli fin, med masse gult oppkast. skaff deg en bøtte så du ikke ødelegger veggene og gulv

Om jeg tar angrepille?

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

Skrevet

Om jeg tar angrepille?

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

 

min erfaring er at jenter jeg har vært med tidligere som har mått ta angrepille har spydd 10 timer i strekk. gult faenskap.

 

men det er 10 år siden da, kanskje angrepiller idag ikke har oppkast som bivirkning.

AnonymBruker
Skrevet

min erfaring er at jenter jeg har vært med tidligere som har mått ta angrepille har spydd 10 timer i strekk. gult faenskap.

men det er 10 år siden da, kanskje angrepiller idag ikke har oppkast som bivirkning.

OK, nei jeg har tatt angrepille en del ganger, og aldri reagert på noen som helst slags måte. Over 5 år siden sist.

Men jeg har ikke mulighet til å kjøpe pille. Ser jo "Alle" skriver at man kan ta noen p piller og få samme effekt. Derfor jeg lurer. Redd det er farlig eller at man blir syk

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bruke p piller som angrepille?

Går på Loette 28.er langt unna siviliteten uten førerkort og kondomen sprakk. Men har et brett p piller liggende.

Hvor mange piller må jeg ta? Ca 15 timer siden samleie..

Håper på svar Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

Ikke en eneste en, det vil ikke fungere!

Kom deg på apotek eller andre steder der angrepiller kan kjøpes.

Alternativet er å gå til lege de første dagene i neste uke, mandag/tirsdag og få satt inn en kobberspiral.

Den infoen har vi lagt inn i en eldre tråd på forumet.

Anonymous poster hash: 79408...ff1

AnonymBruker
Skrevet
Men jeg leser jo flere steder at man kan.. Men jeg spør for det er så mange forskjellige svar. Og vil jo ikke ta for mange. Jeg forstår at det ikke er like å sikkert som en angrepille. Men mer sikkert enn ingenting.

På et legeforum skrev en lege som svar at 4 piller 2 ganger med 12 timers mellomrom utgjorde nesten samme effekt som en angrepille.

Men så står det mange andre ting også, så blir usikker.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

5b00b112fff74fbe09bf8a17605a51ba"] 5b00b...1ba [/

quote] Medisinering og råd om dette er ikke lov på kg, og sikkert ikke på andre forum heller.

Du får kontakte legevakten der du er på telefon og forhøre deg hos ekte fagfolk!

Å bruke angrepiller som prevensjon er heller ikke bra. Det er nødprevensjon, p-piller brukt riktig er førstevalget om man skal ha sex og ikke ønsker å bli gravid. Alternativet er ingen sex.

Anonymous poster hash: 79408...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte kondom!! Den sprakk. Tror ikke det kom noe særlig i meg, men blir allikevel redd. Uhell kan skje! Og jeg spør om dette i og med at jeg leser flere steder at deg går ann. Men vill ikke gjøre noe feil. Det å kjøpe angrepillen går ikke. Dessverre.

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Det du gjør er å kontakte fagpersonell, typisk legevakt. Det er idioti å stole på tilfeldige anonyme mennesker på internett om helsespørsmål.



Anonymous poster hash: a53cb...91e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du gjør er å kontakte fagpersonell, typisk legevakt. Det er idioti å stole på tilfeldige anonyme mennesker på internett om helsespørsmål.

Anonymous poster hash: a53cb...91e

Dette er jo ikke så farlig. Jeg vet at ppiller ikke er farlig å ta overdose av. I verste fall blir man kvalm og kaster opp. Loette 28 som jeg går på er det ikke farlig å ta for mange av. Det har jeg lest meg opp om.

Men jeg søker etter erfaringer. Om noen har gjort dette før, eller om noen vet noe om det.. Leger på nettet skriver at 4 piller 2 ganger er det samme som angrepille. Bare lurer på om det stemmer.

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ikke så farlig. Jeg vet at ppiller ikke er farlig å ta overdose av. I verste fall blir man kvalm og kaster opp. Loette 28 som jeg går på er det ikke farlig å ta for mange av. Det har jeg lest meg opp om.

Men jeg søker etter erfaringer. Om noen har gjort dette før, eller om noen vet noe om det.. Leger på nettet skriver at 4 piller 2 ganger er det samme som angrepille. Bare lurer på om det stemmer.

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

Jamen da er jo alt helt i orden.

Anonymous poster hash: 242a9...a1c

Skrevet

En annen ting er jo at Loette er en lavdosert pille, så virkningsgraden vil jo bli så som så. Man skal nok knaske mange sånne piller for at det skal gi noe som helst effekt på eggløsningen din. Ikke at jeg på noen måte anbefaler det.

 

Kontakt helsepersonell.

AnonymBruker
Skrevet

En annen ting er jo at Loette er en lavdosert pille, så virkningsgraden vil jo bli så som så. Man skal nok knaske mange sånne piller for at det skal gi noe som helst effekt på eggløsningen din. Ikke at jeg på noen måte anbefaler det.

Kontakt helsepersonell.

Skal gjøre det :) trodde kanskje dette var ganske vanlig.. I og med at det står så mye om det. Så trodde jeg skulle få litt svar. Men da ringer jeg legevakten. Takk :)

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

Gjest Honeyblossom
Skrevet

min erfaring er at jenter jeg har vært med tidligere som har mått ta angrepille har spydd 10 timer i strekk. gult faenskap.

 

men det er 10 år siden da, kanskje angrepiller idag ikke har oppkast som bivirkning.

 

Vet at kvalme kan være vanlig bivirkning, men tror ikke oppkast er så vanlig nå. Jeg har nå hvertfall aldri opplevd det. Stakkars jentene du var med :P

Skrevet

Angrepiller skal man vel ikke ta så ofte har jeg lest en gang for lenge siden

Ikke at det funket for meg da..

AnonymBruker
Skrevet

Angrepiller skal man vel ikke ta så ofte har jeg lest en gang for lenge siden

Ikke at det funket for meg da..

5 år siden sist jeg tok det. Men i og med at kondomen sprakk håpet jeg på at p piller kunne gjøre samme "susen"

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Angrepiller skal man vel ikke ta så ofte har jeg lest en gang for lenge siden

Ikke at det funket for meg da..

5 år siden sist jeg tok det. Men i og med at kondomen sprakk håpet jeg på at p piller kunne gjøre samme "susen"

Anonymous poster hash: 5b00b...1ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...