AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hei dere! Jeg har irritert meg veldig lenge, og nå er det nok..! Jeg samler noe vilt med vann i kroppen. Tidligere samlet jeg ekstra mye en gang i mnd, forståelig nok. Men nå kan jeg drikke mye, men det virker som bare 1/3 kommer ut.. Har begynt å få sokkemerker, noe jeg aldri har hatt før, og føler meg tung og oppblåst. Drikker 1-2 kopper kaffe om dagen når jeg er på jobb eller skole. Vet at jeg har mye ekstra vann, for hvis jeg drikker alkohol (spesielt øl) så virker det som jeg drikker 0,5 liter, og ut kommer 3 liter. Går på do sånn hvert 10-15 min i flere timer da! Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å kvitte meg med alt vannet?! Siste halvannen uke har vekta økt med sånn 4 kg, og jeg kan ikke tro at alt er fett!:O Anonymous poster hash: 1e605...22d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Spis mindre salt, og drikk mer vann.Anonymous poster hash: 3b01c...de4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Hvis det ikke er noe annet galt med deg, er det nok bare at cellene i kroppen din trekker til seg vann. Se for deg en svamp. Tips: Drikk masse vann et par dager, så slipper det. Se fortsatt for deg svampen, så skjønner du. Anonymous poster hash: 9312d...12a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Ts her! Skjønner tegninga, det har bare ikke virket hittil Hvor mye er mye vann? Evt, hvor mye vann er FOR mye? Anonymous poster hash: 1e605...22d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Ikke drikk mer enn 3 liter i løpet av dagen. Du kan faktisk drukne nyrene dine og få akutt nyresvikt. Er dette et stort problem for deg, vil jeg anbefale deg en tur til fastlegen for å sjekke deg opp. Kanskje elektrolyttbalansen din er ute på tur? Anonymous poster hash: 880d0...719
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå