AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hvem har mest sexlyst i forholdet ditt? Det virker som at det alltid er en skjevhet i mengde lyst, spesielt etter den største forelskelsen har lagt seg. Finner noengang di mest lystne hverandre?Anonymous poster hash: 8e881...605 Anonymous poster hash: 8e881...605
Gjest Vena Cava Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 (endret) Hvem har mest sexlyst i forholdet ditt? Det virker som at det alltid er en skjevhet i mengde lyst, spesielt etter den største forelskelsen har lagt seg. Finner noengang di mest lystne hverandre?Anonymous poster hash: 8e881...605 Anonymous poster hash: 8e881...605 I alle mine tidligere forhold har mannen vært desidert den yreste av oss. Så det er litt uvant at jeg nå med min nåværende samboer har endt opp på "motsatt side", og er den som sikler mest. Ikke noe moro. Føles som en annen Ts skrev i en tråd at mannen går rundt som en vandrende godtepose hun ikke får røre, så og si HVER dag. Når jeg endelig finner en jeg tenner skikkelig på, så har han så ulikt behov enn hva jeg har, og det kan være forferdelig frustrerende noen ganger. Fordi for meg handler det ikke mest om seksuelt behov. Det er jo der såklart men det er ikke det som et det verste. Det verste er den manglende følelsen av å bli begjært. Det savner jeg. Føler meg aldri skikkelig begjært av min egen kjæreste og det kan faktisk såre veldig. Endret 19. juni 2015 av Hakkepeiling
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Kan det være pga samboerens lave sexlyst at du tenner ekstra på ham?Anonymous poster hash: 8e881...605
Gjest Vena Cava Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Kan det være pga samboerens lave sexlyst at du tenner ekstra på ham?Anonymous poster hash: 8e881...605 Det tror jeg nok ikke. Det er hele han jeg tenner på. Han er så snill og herlig. Også ser han jo så flott ut:) blir tent bare han ligger/sitter ved siden av meg, eller vi har litt kroppskontakt som kyssing og klemmer osv.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Det tror jeg nok ikke. Det er hele han jeg tenner på. Han er så snill og herlig. Også ser han jo så flott ut:) blir tent bare han ligger/sitter ved siden av meg, eller vi har litt kroppskontakt som kyssing og klemmer osv. Var ikke eksen(e) din(e) snill, herlig og flott å se på?Anonymous poster hash: 8e881...605
Gjest Vena Cava Skrevet 20. juni 2015 #6 Skrevet 20. juni 2015 Var ikke eksen(e) din(e) snill, herlig og flott å se på?Anonymous poster hash: 8e881...605 Nei ikke på samme måte i det hele tatt. De var mer som tidsfordriv for min del. Var sammen med dem fordi jeg ikke fikk dem jeg egentlig ville ha.
Noorgie Skrevet 20. juni 2015 #7 Skrevet 20. juni 2015 Svarte han, men samtidig er hun også veldig aktiv.....så da blir det jo helt topp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå