AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 hei. har fått kjønnsvorter, helt sikkert. 2 sp: - kan jeg få motmiddel hos legen uten å vise nedentil? - og, jeg vil egentlig gå til noen andre og ikke fortelle det til legen jeg bruker gå til, kan jeg få resept hos legevakta? Anonymous poster hash: 44f7a...ac3
Djungelvrål Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 hei. har fått kjønnsvorter, helt sikkert. 2 sp: - kan jeg få motmiddel hos legen uten å vise nedentil? - og, jeg vil egentlig gå til noen andre og ikke fortelle det til legen jeg bruker gå til, kan jeg få resept hos legevakta? Anonymous poster hash: 44f7a...ac3 Er ganske sikker på at du må vise dem vortene for at lege skal få stilt riktig diagnose og få gitt deg riktig middel mot det. Fastlegen din får vite får vite om det uansett da alle besøk blir journalført.
nyher Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 1. Ja du må vise frem underlivet. 2. Legevakten tar ikke inn noen pga kjønnsvorter. Da får du beskjed om å ringe fastlegen.
nattsvermer Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har aldri forstått dette med å være flau for noe som helst hos lege. Det er jo jobben deres å fikse deg! Og uansett hvor flaut og fælt du syns det er, har legen din garantert sett noe verre (Og dersom det er sånn at legen er samme som hele familien har og en familievenn, bør du bytte lege. Dette syns jeg er en uting.)
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Du kan gå på Olafiaklinikken hvis du bor i Oslo. Anonymous poster hash: f1f41...d5c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 hei. har fått kjønnsvorter, helt sikkert. 2 sp: - kan jeg få motmiddel hos legen uten å vise nedentil?- og, jeg vil egentlig gå til noen andre og ikke fortelle det til legen jeg bruker gå til, kan jeg få resept hos legevakta? Anonymous poster hash: 44f7a...ac3 Kommer du til legen med vondt i halsen, så må halsen undersøkes av legen. Har du noe du mener er et problem i underlivet så er prosedyren den samme, legen må undersøke underlivet. Du kan gå på helsestasjon for ungdom dersom du er i den aldersgruppen de skal hjelpe, eller til kontor for seksuelt smittsomme sykdommer om det finnes der du bor. Men undersøke deg, det må de alle steder. Og dette er ikke noe du bør utsette å få hjelp med. Anonymous poster hash: 20b64...dc6
Diafragma Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 Du må ingen ting, men det er en fordel for deg å gjøre det. Personlig kan jeg SE hvorfor noen syns det er flaut eller ubehagelig å vise tissen til legen, men i realiteten er det helt udramatisk. Legen har sett mange uten bukse, og har hverken glede eller uglede av å se et kjønnsorgan. Eventuelt er det dumt at dine følelser skal ødelegge for at du skal få riktig behandling. (Legevakten vil ikke ta dette, og vil peke deg tilbake til fastlegen) Eventuelt kan du bestille deg time hos en privat gynekolog, eller be om å ta med deg noen på undersøkelsen (dersom det er overgrep du er redd for). 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #8 Skrevet 19. juni 2015 Jeg må inn til legen for å sette spiral . Kjenner jeg gruer meg litt, men det er kun fordi jeg finner legen attraktiv Anonymous poster hash: 691e7...f41 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #9 Skrevet 19. juni 2015 En gang la jeg meg ned for en gynekologisk undersøkelse hos fastlegen MED TAMPONG. "Eeeh, hva er denne blå tråden her...?" Tro meg. Å vise tissen er absolutt INGENTING å være flau over. Anonymous poster hash: 45a75...179 1
Tibbie Skrevet 19. juni 2015 #10 Skrevet 19. juni 2015 Skjønner deg godt, TS. Det er en svakhet Legen bryr seg neppe like mye som oss, men det er aldri behagelig å skreve for noen (spesielt ukjente menn). Aaaner ikke, men går det an å besøke en gynokolog, kanskje? Jeg må inn til legen for å sette spiral . Kjenner jeg gruer meg litt, men det er kun fordi jeg finner legen attraktiv Anonymous poster hash: 691e7...f41 Aah, ser den! Du skal ikke inn for noe pinlig, i hvert fall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå