Gå til innhold

Sjalu på fortid

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er ei jente på 18 år som har vært sammen med en fyr nå i et og et halvt år. Jeg var jomfru da vi ble sammen, og egentlig nokså uskyldig.

Han hadde jo en fortid med ulike jenter, og jeg vet hvem det er. Jeg var komfortabel med det da jeg fikk vite hvem det var (noe han sa av egen vilje.)
Det er bare en ting som plager meg. Han fortalte meg at han hadde hatt så kjedelig sex før, og at han kun hadde prøvd èn stilling. Dette var for et halvt års tid siden.

Her om dagen sa jeg at jeg ville prøve noen nye ting, for eksempel i vann og utendørs. Han sa at det ble så tørt i vann, og da fikk jeg vite at han har hatt seg i et basseng, utendørs og egentlig alt det går an å gjøre når det kommer til sex.

Det er ikke egentlig noe jeg bør henge meg opp i, men jeg synes han virket mye mer velvillig til ting med eksene sine enn med meg. For eksempel tok det et år før han gikk ned og slikket meg, mens han hadde prøvd før. Han ville bare ikke gjøre det på meg på en måte. Det har ordnet seg, men jeg får en sånn ekkel følelse nå når vi skal ha sex og jeg føler meg ikke bra i det hele tatt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har prøvd å snakke litt med han, men det leder liksom ingen vei. Det lengste forholdet han har hatt utenom meg varte i litt i underkant av et halvt år, så det er ikke tida som er hindringen liksom.

Jeg tror kanskje dette kommer av at jeg vet for mye, men ja. Jeg vil prøve ut nye ting med han, men det er vanskelig når han har gjort alt før og sier at det ikke vil være noe nytt for han (men at han kan gjøre det for meg.) Dette får meg til å føle meg så "ny" på alt. Jeg vil at det skal være spennende for begge to, ikke bare meg. Også er jeg litt lei meg for at han følte at han måtte ljuge til meg.

Jeg blir uendelig takknemlig for svar. Jeg er litt rådvill.

Anonymous poster hash: 0382e...439
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen;

Jeg sliter også mye med at jeg ser de for meg. Det er mulig jeg er altfor sjalu på en fortid jeg ikke var en del av, det vet jeg - men jeg sliter sånn med det. Spesielt fordi jeg ikke vil dele det med han.

Jeg elsker kjæresten min, jeg gjør virkelig det - men jeg får mageknip av tanken på at han har hatt noen andre før meg.

Anonymous poster hash: 0382e...439
AnonymBruker
Skrevet

Dette vil ødelegge for dere. Hvis jeg skulle brydd meg om hva mannen min hadde gjort før vi ble sammen, kunne jeg ikke vært sammen med han, da hadde jeg jo tilslutt blitt syk. Når du blir eldre vil du nok ikke tenke over slike ting på den måten.

Anonymous poster hash: b300d...ab2

• Liker 2
Skrevet (endret)

- Du må legge det som har vært fra deg, det er ikke noe å tenke på egentlig. Er disse tankene i hodet ditt når du er alene eller de der når du er sammen med han også?

Du burde også la være å sette sexuelt press på deg selv. Frykten for å levere må du glemme. Men du kan finne mye inspirasjon og teknikker her:

http://www.reddit.com/r/sex/wiki/index#wiki_most_asked_questions

Det virker jo litt som du plager deg selv.

Det virker som han ikke synes sex er spennende fordi han har gjort det før, det synes jeg selv er skikkelig rart. Når jeg er med en jente og vi ikke har hatt sex og jeg faktisk liker hun godt så føler jeg det som noe "nytt og spennende" uansett nesten og glemmer alle tidligere flammer når vi holder på eller gjør nye ting sammen.

Endret av Charmander
Gjest Godjente
Skrevet (endret)

Er du sikker på at han ikke bare later som han har mer erfaring ?

Høres rart ut at han ikke vil slikke deg på et år,mens han har gjort det før med andre.

Han høres uerfaren og litt usikker ut.. jeg vil tro han ikke er så erfaren som han sier...

Endret av Godjente
Skrevet

Høres rart ut at han ikke vil slikke deg på et år,mens han har gjort det før med andre.

Han høres uerfaren og litt usikker ut.. jeg vil tro han ikke er så erfaren som han sier...

Enig. Av erfaring vet jeg at om jeg hadde prøvd suging før, så hadde det vært en sevfølge å tatt med i sexen med min nye partner. 

Skrevet

Godt poeng!

Skrevet (endret)

Enig. Av erfaring vet jeg at om jeg hadde prøvd suging før, så hadde det vært en sevfølge å tatt med i sexen med min nye partner. 

Ja samme gjelder suging/slikking når jeg tenker over det.

Godt poeng! Det er jo mer vanlig at gutter skryter på seg at du har vært med flere enn de har.

Søder dobbelt post! :(

Endret av Charmander
Skrevet

Man må jo prøve ting en gang (helst fler) før man vet om man liker det eller ikke. At han har funnet ut av noen av preferansene sine sammen med andre er jo ikke så rart, og heller ikke noe å bli sjalu på. Om ikke det skal være "greit" så må man jo finne seg partnere som aldri har hatt sex før. 

Har du prøvd å forklare ham at det er viktig for deg at han også synes sexen er spennende, og at du derfor vil vite mer om hva han liker og ønsker å gjøre?

Jo mer sex man har hatt, jo mindre "nytt" vil ting være, det betyr ikke at det er hverken dårligere eller mindre spennende bare fordi man har prøvd det før. At han får deg til å føle at du er ny på ting, må du slutte å bekymre deg over, dere kan gjøre ting sammen for deg også. Man må legge fra seg tanken om at alt skal være så veldig unikt - fokuser på at det skal være deilig isteden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...