Gå til innhold

alvorlig jernmangel


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg tok blodprøver forrige uke, og fikk beskjed om at jernlagrene mine var på under 3, og det som før ble kalt blodprosent(blodverdien) nå er på 4. Er dette ille?

Jeg regnet ut blodprosenten min og den skal visstnok være omtrent på 28%

Takk på forhånd, hilsen redd jente



Anonymous poster hash: c2c2d...97b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med legen din.



Anonymous poster hash: 2daad...1db
  • Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Dette er slikt du må snakke med legen om. 

AnonymBruker
Skrevet

Han sa han skulle ringe men gjorde det ikke.

- TS



Anonymous poster hash: c2c2d...97b
AnonymBruker
Skrevet

 

Han sa han skulle ringe men gjorde det ikke.

- TS

Anonymous poster hash: c2c2d...97b

 

Da ringer du ham.

Anonymous poster hash: 2daad...1db

AnonymBruker
Skrevet

Hei!Jeg tok blodprøver forrige uke, og fikk beskjed om at jernlagrene mine var på under 3, og det som før ble kalt blodprosent(blodverdien) nå er på 4. Er dette ille?Jeg regnet ut blodprosenten min og den skal visstnok være omtrent på 28%Takk på forhånd, hilsen redd jente Anonymous poster hash: c2c2d...97b

Jernlagrene dine, som Ferritin, kan godt være på under 3 og dermed tomme, men jeg betviler sterkt at du har en blodprosent /nå kalt HB, på 4, uten å bli innlagt!

Her må du ha misforstått noe. Ellers har du vel fått beskjed om å spise jerntabletter? Ellers kostholdsråd m.m. har du vel og fått?

Anonymous poster hash: e0b1f...eae

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...