AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hei! Jeg tok blodprøver forrige uke, og fikk beskjed om at jernlagrene mine var på under 3, og det som før ble kalt blodprosent(blodverdien) nå er på 4. Er dette ille? Jeg regnet ut blodprosenten min og den skal visstnok være omtrent på 28% Takk på forhånd, hilsen redd jente Anonymous poster hash: c2c2d...97b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Snakk med legen din. Anonymous poster hash: 2daad...1db 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Dette er slikt du må snakke med legen om.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Han sa han skulle ringe men gjorde det ikke. - TS Anonymous poster hash: c2c2d...97b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Han sa han skulle ringe men gjorde det ikke. - TS Anonymous poster hash: c2c2d...97b Da ringer du ham. Anonymous poster hash: 2daad...1db
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Hei!Jeg tok blodprøver forrige uke, og fikk beskjed om at jernlagrene mine var på under 3, og det som før ble kalt blodprosent(blodverdien) nå er på 4. Er dette ille?Jeg regnet ut blodprosenten min og den skal visstnok være omtrent på 28%Takk på forhånd, hilsen redd jente Anonymous poster hash: c2c2d...97b Jernlagrene dine, som Ferritin, kan godt være på under 3 og dermed tomme, men jeg betviler sterkt at du har en blodprosent /nå kalt HB, på 4, uten å bli innlagt! Her må du ha misforstått noe. Ellers har du vel fått beskjed om å spise jerntabletter? Ellers kostholdsråd m.m. har du vel og fått? Anonymous poster hash: e0b1f...eae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå