Trampe Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Har noen av dere opplevd dette? Jeg brukte chatten for å sende noen bilder som lå lagret på telefonen. Nå sitter det ene fast der, slik at hver gang jeg åpner chatten kommer det opp igjen. En smule irriterende. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt det?
Trampe Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2015 Nope, det er fortsatt der. Takk for tips. Irriterende!!!
Britt Banditt Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Jeg tror det kan skje med chat også. Man kan "låse" fast bilder eller tekst ved å trykke på de, så de er markert og det ikke forsvinner med en gang. Prøv å trykk vekk "markeringa"?
Trampe Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2015 Når jeg dobbeltklikker på det, kommer det opp "angrer på lagring av bilde". Men det er der fortsatt når jeg åpner chatten.
Gjest anonym2233 Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Da må du be mottakeren til å "trykke" på bildet igjen så det ikke er uthevet lenger + be han slette sin chatlogg. Det har muligens blitt lagret ved at vedkommende har trykket på bildet, dermed uthevet, som igjen betyr den lagrer deler av chatten. Så uansett hvor mye du reinstallerer, skrur tlf av og på, vil det forbli der inntil mottakeren selv sletter loggen/ fjerne hevingen over
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 Har skjedd med et bilde jeg har sent også. Hvert sånn i 1 år nå Anonymous poster hash: 8f0b0...097
Trampe Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2015 Jeg spurte akkurat om det, og han har gjort det samme som meg. Han fikk samme meldinga opp som jeg nevnte over. Nå er bildet blitt hvitt, men det er der fortsatt. Hvordan sletter man chatloggen, bortsett fra å bare lukke den? Den forsvinner jo når man lukker den, er det noen annen måte å slette den på? Det er heldigvis ikke verdens verste bilde, men det skal liksom ikke være der!
Gjest Godjente Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Har også samme problemet. Har et bilde der fra en som har stått i flere måneder nå. Går ikke bort!
Gjest anonym2233 Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Jeg spurte akkurat om det, og han har gjort det samme som meg. Han fikk samme meldinga opp som jeg nevnte over. Nå er bildet blitt hvitt, men det er der fortsatt. Hvordan sletter man chatloggen, bortsett fra å bare lukke den? Den forsvinner jo når man lukker den, er det noen annen måte å slette den på? Det er heldigvis ikke verdens verste bilde, men det skal liksom ikke være der! Har også samme problemet. Har et bilde der fra en som har stått i flere måneder nå. Går ikke bort! Kopierer svaret mitt over i tråden: Dette er uansett fremgangsmåten og den fungerer Da må du be mottakeren til å "trykke" på bildet igjen så det ikke er uthevet lenger + be han slette sin chatlogg. Det har muligens blitt lagret ved at vedkommende har trykket på bildet, dermed uthevet, som igjen betyr den lagrer deler av chatten. Så uansett hvor mye du reinstallerer, skrur tlf av og på, vil det forbli der inntil mottakeren selv sletter loggen/ fjerne hevingen over
Gjest Godjente Skrevet 21. juni 2015 #11 Skrevet 21. juni 2015 Kopierer svaret mitt over i tråden: Dette er uansett fremgangsmåten og den fungerer Da må du be mottakeren til å "trykke" på bildet igjen så det ikke er uthevet lenger + be han slette sin chatlogg. Det har muligens blitt lagret ved at vedkommende har trykket på bildet, dermed uthevet, som igjen betyr den lagrer deler av chatten. Så uansett hvor mye du reinstallerer, skrur tlf av og på, vil det forbli der inntil mottakeren selv sletter loggen/ fjerne hevingen over Takk, da skal jeg be han om å gjøre det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå