AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Jeg mistet uskyld i en alder av 19 år. Meg og eksen hadde sex for omlag 3 uker siden og det var da jeg mistet jomfrudommen. 1 uke senere begynte jeg å få veldig vondt når jeg vår på do. Det svir og jeg har hyppig vannlatning. Jeg dro til legen i den tro av at jeg bare hadde fått urinveisinfeksjon og fikk en "heavy" antibiotika kur. Og etter noen dager fikk jeg telefon fra legen om at jeg mest sannsynlig ikke kom til å miste smertene etter denne kuren og de ville da teste meg for Klamydia. Jeg ble selvfølgelig veldig redd for jeg husker nå at vi brukte ikke kondom den første gangen. Etter at jeg sendte ny urinprøve så sendte jeg melding til eksen at jeg tester meg for Klamydia og om testen er positiv så burde "du" også teste deg. Jeg fikk som svar - jeg testa meg for klamydia i fjor sommer og nå før russetiden og testen var negativ. Og hvis du har klamydia så må noen andre ha smittet deg. Det første jeg svarte var- hvordan kan jeg ha blitt smittet med Klamydia når jeg bare har ligget med deg. Da lurer jeg på hva skal jeg si til han hvis testen viser seg å være positiv? Jeg har på følelsen av at han skjuler noe for meg. Anonymous poster hash: 8d772...b96
Mr Green Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Jeg mistet uskyld i en alder av 19 år. Meg og eksen hadde sex for omlag 3 uker siden og det var da jeg mistet jomfrudommen. 1 uke senere begynte jeg å få veldig vondt når jeg vår på do. Det svir og jeg har hyppig vannlatning. Jeg dro til legen i den tro av at jeg bare hadde fått urinveisinfeksjon og fikk en "heavy" antibiotika kur. Og etter noen dager fikk jeg telefon fra legen om at jeg mest sannsynlig ikke kom til å miste smertene etter denne kuren og de ville da teste meg for Klamydia. Jeg ble selvfølgelig veldig redd for jeg husker nå at vi brukte ikke kondom den første gangen. Etter at jeg sendte ny urinprøve så sendte jeg melding til eksen at jeg tester meg for Klamydia og om testen er positiv så burde "du" også teste deg. Jeg fikk som svar - jeg testa meg for klamydia i fjor sommer og nå før russetiden og testen var negativ. Og hvis du har klamydia så må noen andre ha smittet deg. Det første jeg svarte var- hvordan kan jeg ha blitt smittet med Klamydia når jeg bare har ligget med deg. Da lurer jeg på hva skal jeg si til han hvis testen viser seg å være positiv? Jeg har på følelsen av at han skjuler noe for meg. Anonymous poster hash: 8d772...b96 Trenger ikke å være at han har vært utro fordi du begynte å svi i underlivet etter sex. Det kan være urinveis infeksjon osv så ikke ta helt av før du faktisk vet hva det er. Men er det chlamydia ville jeg anbefale deg og ta det opp med han og si det rett ut. Den eneste måte du kan ha blitt smittet på hvis du er jomfru er hvis han har vært utro eller ikke var klar over det før han ble sammen med deg. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Han er jo eksen din, så da har han garantert vært på noen andre jenter. Dere er jo ikke sammen lenger. Og når du med deg selv vet at du ikke har ligget med NOEN andre, så kan du banne på at det er han som lyver og håper at du skal ha ligget med noen andre så du ikke kan avsløre han. Samme det, han må uansett teste seg og gå på kur om du har det, hadde jeg vært deg ville jeg sagt "Kom deg til legen så du ikke går å sprer de ekle kjønnssykdommene dine på rene jomfruer som meg!" og aldri pratet med han igjen.... Anonymous poster hash: dbb50...97c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå