AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #21 Skrevet 20. juni 2015 😂😂😂 Nok en kjærring i midtlivskrisa som tror ordet bitterpikk funker😂😂😂. Slank deg, fiks opp personligheten din og få deg litt kukk. Du er barron waste!Anonymous poster hash: 05cfc...3c2 Er slank og har en råkjekk mann i mitt liv jeg er ikke bitter eller i noen krise. Men jeg synes menn som prøver å herske over damer på Internett er fryktelig patetiske. Og når slike er frekke mot meg så koser jeg meg med å gruse alle deres forsøk på å rakke ned på damer. Heldigvis finnes det gode og oppegående menn der ute, og heldigvis er ikke alle som deg. Anonymous poster hash: 37252...6ef
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #22 Skrevet 20. juni 2015 Jeg leste denne artikkelen for noen dager siden, og her står det så mye bra (les kommentarfeltene også). Problemet er bare det å klare å være "light and breezy" Men jeg tror helt klart på en slags "gi faen"-holdning. Ikke at man bokstavelig skal gi faen, men heller tenke "da tester jeg ut dette og går det ikke, så får det så bare være, og går det så yeah" Man skal ikke være så redd for at ting kan gå skeis. Man kan ikke overtolke heller, fordi man aldri kan vite hva som skjer i den andres hodet. Antagelig er den andre part ganske forvirret og usikker selv. Og forskjellen her er at når en jente er usikker, så vil hun gjerne sjekke ut ting litt til for å bli sikker, mens når menn er usikre, så går de vekk fra dette uten å undersøke dette nærmere. Man må derfor være den part som tør å gøtse litt innimellom. http://www.elephantjournal.com/2013/11/the-best-advice-i-ever-got-about-love/ Anonymous poster hash: 37252...6ef Egentlig veldige gode tips.. Men ikke så lett å gjøre i praksis syntes jeg. Man tenker jo at én eller annen gang må det vel klaffe, man ser jo andre rundt seg i alle former som får det til å klaffe, så hver gang tenker jeg "endelig!" (uten at jeg blir klengete, desperat, masete, får prinsessenykker eller noe), men så er jo gresset ALLTID grønnere på den andre siden for de jeg har datet, så.. Tror absolutt det er riktig at menn trekker seg unna når de blir usikker, mens jenter undersøker litt til for å være sikker. Anonymous poster hash: 7dd79...63a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #23 Skrevet 20. juni 2015 Nok en kjærring i midtlivskrisa som tror ordet bitterpikk funker. Slank deg, fiks opp personligheten din og få deg litt kukk. Du er barron waste!Anonymous poster hash: 05cfc...3c2 Det er dette jeg mener - det er så utrolig mange menn (eller er det bare her på KG?) som virker helt syke i tankegangen sin. Hvem er disse mennene? Sånn i hverdagen, hva gjør disse mennene? Har de noengang hatt kjæreste? For det fremstår for meg som at de nesten er tikkende bomber, så mye hat de har for kvinner.. Anonymous poster hash: 7dd79...63a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #24 Skrevet 21. juni 2015 Det er dette jeg mener - det er så utrolig mange menn (eller er det bare her på KG?) som virker helt syke i tankegangen sin. Hvem er disse mennene? Sånn i hverdagen, hva gjør disse mennene? Har de noengang hatt kjæreste? For det fremstår for meg som at de nesten er tikkende bomber, så mye hat de har for kvinner.. Anonymous poster hash: 7dd79...63a Ikke godt å si. Men når jeg ser på min omgangskrets, som er rimelig stor, så er det kun et par stykk som sliter med å forstå de sosiale kodene. Anonymous poster hash: 37252...6ef
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #25 Skrevet 21. juni 2015 Mannen til Tone Damli Aaberge er da virkelig ikke noe å være misunnelig på.... Ja det må jo være at han er flink til å brodere da kanskje .Anonymous poster hash: 0e72d...5f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå