Gå til innhold

For et mas... !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg så sykt irritert på meg selv! For x antall gang innbiller jeg meg at jeg endelig har møtt noen som jeg faktisk føler meg tiltrukket av og som er tiltrukket av meg også - også går det skeis! Han mister interessen, men tør ikke si det rett ut, så istedenfor så begynner han litt med å bruke laaang tid på å svare på meldinger, så oppgraderer han med å svare kortere og kortere i meldingene, før han sier at han skal "ta kontakt når det passer å sees", men "sjokkerende" nok hører man jo aldri mer fra fyren. 

Ifølge KG sikter jeg for høyt, jeg lider av prinsessesyndrom, tror jeg er Tone Damli og "fortjener" en så "flott" mann som hennes mann, jeg har sett for mye på TV og innbiller meg ting og jeg tror jeg er mye penere enn jeg i realiteten er, for egentlig er jeg visst en stygg, kjedelig og bortskjemt liten tøs. 

Ifølge såkalte "gutter på samme nivå som meg selv" som jeg har datet, uten å være fysisk tiltrukket av, så "kommer du til å dumpe meg så fort du ser deg i speilet" (deres ord). 

Jeg tror konklusjonen er at man like gjerne kan begynne trives som singel etter noen år, for i det samfunnet vi lever i, kommer ingen til å bli særlig tilfredse tror jeg. 

Anonymous poster hash: 7dd79...63a
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Hei TS

Jeg vet ikke hva som feiler mennene du kommer i kontakt med. Det er ihvertfall feigt å ikke si ting rett ut.

Men en ting skal du ha med deg: Typisk for KG er å gå til angrep på TS, og komme med kritikk uansett hva. En skulle nesten tro det er seg selv noen av brukerne omtaler. En har lettere for å beskylde noen for noe en selv er skyldig i: Det er en automatisk tankegang. Kall det gjerne erfaring om du vil. Det de beskylder deg for, er noe de selv er skyldig i, har erfart. De gir deg, med andre ord, deres egen personlighet.

Det er noen snille gutter der ute, faktisk mange. Du har bare ikke blitt sett av de enda. 

Edit: Skrivefeil

Endret av gjestvest
Skrevet

Hmmm, har Tone Damli en så flott mann???? 

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, har Tone Damli en så flott mann???? 

neh, han forigge var mye kjekkere

Anonymous poster hash: 46bce...9da

• Liker 1
Skrevet

Vel, men så lenge Tone selv er fornøyd så er jo alt bra sånn sett. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg så sykt irritert på meg selv! For x antall gang innbiller jeg meg at jeg endelig har møtt noen som jeg faktisk føler meg tiltrukket av og som er tiltrukket av meg også - også går det skeis! Han mister interessen, men tør ikke si det rett ut, så istedenfor så begynner han litt med å bruke laaang tid på å svare på meldinger, så oppgraderer han med å svare kortere og kortere i meldingene, før han sier at han skal "ta kontakt når det passer å sees", men "sjokkerende" nok hører man jo aldri mer fra fyren. 

Ifølge KG sikter jeg for høyt, jeg lider av prinsessesyndrom, tror jeg er Tone Damli og "fortjener" en så "flott" mann som hennes mann, jeg har sett for mye på TV og innbiller meg ting og jeg tror jeg er mye penere enn jeg i realiteten er, for egentlig er jeg visst en stygg, kjedelig og bortskjemt liten tøs. 

Ifølge såkalte "gutter på samme nivå som meg selv" som jeg har datet, uten å være fysisk tiltrukket av, så "kommer du til å dumpe meg så fort du ser deg i speilet" (deres ord). 

Jeg tror konklusjonen er at man like gjerne kan begynne trives som singel etter noen år, for i det samfunnet vi lever i, kommer ingen til å bli særlig tilfredse tror jeg. 

Sikker på at det ikke var du som skulle ta konktakt når det passet fordi du har sagt nei før?

Anonymous poster hash: 81b89...26e

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke var du som skulle ta konktakt når det passet fordi du har sagt nei før?

Anonymous poster hash: 81b89...26e

Sagt nei før? Hva mener du? 

AnonymBruker
Skrevet

Bra innlegg TS.

Det er dessverre slik det er å være dame og ledig :P Menn har en større brukt-og-kastholdning til forhold, og vi må tåle mange skuffelser på vår vei. Men det er heldigvis gode menn der ute også ;)

Anonymous poster hash: 37252...6ef
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det er slik at disse mennene i utgangspunktet er interessert i å date deg, men etter hvert mister interessen, så tror jeg ikke at de er "for kjekke" for deg. Det kan være at du ikke kjenner din egen verdi, at du er for tilgjengelig, medgjørlig, lite kritisk el.l. Det beste du kan gjøre er å ha fortsatt tro på deg, selv, at du er flott, sexy, sjarmerende, klok og snill osv., og tenk at disse mennene som ikke ser din verdi ikke mer er interessante for deg.

Anonymous poster hash: 038e2...e78
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste denne artikkelen for noen dager siden, og her står det så mye bra (les kommentarfeltene også). Problemet er bare det å klare å være "light and breezy" :P Men jeg tror helt klart på en slags "gi faen"-holdning. Ikke at man bokstavelig skal gi faen, men heller tenke "da tester jeg ut dette og går det ikke, så får det så bare være, og går det så yeah" Man skal ikke være så redd for at ting kan gå skeis. Man kan ikke overtolke heller, fordi man aldri kan vite hva som skjer i den andres hodet. Antagelig er den andre part ganske forvirret og usikker selv. Og forskjellen her er at når en jente er usikker, så vil hun gjerne sjekke ut ting litt til for å bli sikker, mens når menn er usikre, så går de vekk fra dette uten å undersøke dette nærmere. Man må derfor være den part som tør å gøtse litt innimellom.

http://www.elephantjournal.com/2013/11/the-best-advice-i-ever-got-about-love/

AnonymBruker
Skrevet

Antagelig er den andre part ganske forvirret og usikker selv. Og forskjellen her er at når en jente er usikker, så vil hun gjerne sjekke ut ting litt til for å bli sikker, mens når menn er usikre, så går de vekk fra dette uten å undersøke dette nærmere. Man må derfor være den part som tør å gøtse litt innimellom.

Jeg synes det blir feil å unnskylde mennene for at de ikke tar initiativ, og dermed overlate jobben til kvinnen. Dette tror jeg mange norske menn har vendt seg til, at kvinnene kommer til han og at han derfor ikke behøver å være frempå selv. Selv gidder jeg ikke å legge ting i fanget på mannen. Vil han snakke med meg eller treffe meg, så får han vise det og ta initiativ.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det blir feil å unnskylde mennene for at de ikke tar initiativ, og dermed overlate jobben til kvinnen. Dette tror jeg mange norske menn har vendt seg til, at kvinnene kommer til han og at han derfor ikke behøver å være frempå selv. Selv gidder jeg ikke å legge ting i fanget på mannen. Vil han snakke med meg eller treffe meg, så får han vise det og ta initiativ.

Helt enig i at menn må vise interesse. Ikke la de tro de kan lene seg tilbake og knipse med fingrene når det passer de. Dette sa jeg til min date også. Vil han ha meg varm, så må han holde meg varm også. Men jeg har også sagt at jeg ønsker å satse på han og at han har meg om han gjør sitt. Rett og slett tatt litt styring her.

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig i at menn må vise interesse. Ikke la de tro de kan lene seg tilbake og knipse med fingrene når det passer de. Dette sa jeg til min date også. Vil han ha meg varm, så må han holde meg varm også. Men jeg har også sagt at jeg ønsker å satse på han og at han har meg om han gjør sitt. Rett og slett tatt litt styring her.

Ja vel, du skal ta styring men ikke iniativ??

Her stinker det prinsessesyndromet lang vei!

Anonymous poster hash: 05cfc...3c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja vel, du skal ta styring men ikke iniativ??

Her stinker det prinsessesyndromet lang vei!

Hvor i helvete står det at jeg ikke tar initiativ? Skal love deg at det ikke er noen prinsessenykker her.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i helvete står det at jeg ikke tar initiativ? Skal love deg at det ikke er noen prinsessenykker her.

😂😂😂😂😂😂😂

Alle damer kam love det, alle damer lyver og alle damer mangler selvinnsikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂😂😂😂😂

Alle damer kam love det, alle damer lyver og alle damer mangler selvinnsikt.

Ånæmmen huffa. Stakkars lille bitterpikk. Sliter du med draget på damene kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er mange bortskjemte menn der ute, og derfor behandler de også kvinner dårlig. Noen kvinner bare gir seg selv lett over, og derfor blir de gode kvinnene offer for menn. Når utvalget er stort blir også menn noen, kall dem gjerne drittsekker, for ordet passer.

Anonymous poster hash: 4a8e1...4c0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ånæmmen huffa. Stakkars lille bitterpikk. Sliter du med draget på damene kanskje?

😂😂😂

Nok en kjærring i midtlivskrisa som tror ordet bitterpikk funker😂😂😂.

Slank deg, fiks opp personligheten din og få deg litt kukk. Du er barron waste!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er mange bortskjemte menn der ute, og derfor behandler de også kvinner dårlig. Noen kvinner bare gir seg selv lett over, og derfor blir de gode kvinnene offer for menn. Når utvalget er stort blir også menn noen, kall dem gjerne drittsekker, for ordet passer.

Anonymous poster hash: 4a8e1...4c0

Herregud!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke han forrige. Han før der igjen, derimot.. simen Wardenær eller hva han nå het, han var råkjekk :)

Anonymous poster hash: 04e3e...0e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...