AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Del Skrevet 18. juni 2015 Vurderer å kjøpe bil. Har funnet en bil jeg gjerne vil se på. Når det kommer til det å prate med ukjente mennesker over telefonen er jeg litt pysete - eller, veldig pysete. Er det teit å sende melding? Tenker å sende melding å høre om personen fortsatt har bilen og litt angående heftelsene på bilen. Om dette høres greit ut, drar jeg eventuelt å ser på den selvfølgelig. Anonymous poster hash: 8b74f...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 18. juni 2015 #2 Del Skrevet 18. juni 2015 Et triks som pleier å hjelpe om du er for nervøs til å snakke med noen over tlf er å gå mens du snakker ( gå rundt i leiligheten ), tusle med noe. Forsøk dette. It takes the edge off. Da blir ikke snakkingen så konsentrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18. juni 2015 #3 Del Skrevet 18. juni 2015 Gjør som George og spis et eple mens du ringer. Neida, en melding er vel helt greit? Da kan jo personen svare når det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Del Skrevet 21. juni 2015 Hvordan gikk det? Har sjøl pleid å ta kontakt på enten melding el epost før telefonangsten slapp taket. Går helt fint det. Anonymous poster hash: 36748...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Del Skrevet 21. juni 2015 Tok kontakt via melding. Satt å tenkte lenge om jeg skulle ringe, før jeg endte med å sende melding! Ville ikke risikere at bilen ble solgt fordi jeg ikke turte å ringe Så får jeg vell bare satse på at telefonangsten kommer bort etterhvert. Anonymous poster hash: 8b74f...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Del Skrevet 23. juni 2015 Noen bilselgere foretrekker sikkert å få en telefon. Jeg har et snev av telefonskrekk selv, og vi er nok ikke de eneste. Da jeg skulle selge bilen min for en liten stund siden, syns jeg det var ordentlig plagsomt med alle telefonene, måtte jo ta dem for å få solgt bilen (og det var sikkert bra trening for meg!). Men jeg satte absolutt pris på meldinger. Han som endte med å kjøpe bilen, sendte en hyggelig melding, med ulike spørsmål, jeg svarte med en melding, og han kom og så på, og kjøpte bilen, dagen etter. Det kan være fordeler med å ha informasjonsutvekslingen skriftlig også, i tilfelle det skulle dukke opp problemer i etterkant, så har man bevis på hva som har blitt sagt og ikke sagt. Anonymous poster hash: 9f130...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Del Skrevet 24. juni 2015 Heftelser kontrollerer du selv på brreg.noAnonymous poster hash: 908a9...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå