Gå til innhold

Sende melding/Ringe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vurderer å kjøpe bil. Har funnet en bil jeg gjerne vil se på. Når det kommer til det å prate med ukjente mennesker over telefonen er jeg litt pysete - eller, veldig pysete. 

Er det teit å sende melding?  :( 
Tenker å sende melding å høre om personen fortsatt har bilen og litt angående heftelsene på bilen. Om dette høres greit ut, drar jeg eventuelt å ser på den selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 8b74f...3e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

Et triks som pleier å hjelpe om du er for nervøs til å snakke med noen over tlf er å gå mens du snakker ( gå rundt i leiligheten ), tusle med noe. Forsøk dette. It takes the edge off. Da blir ikke snakkingen så konsentrert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som George og spis et eple mens du ringer.

Neida, en melding er vel helt greit?  Da kan jo personen svare når det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan gikk det? Har sjøl pleid å ta kontakt på enten melding el epost før telefonangsten slapp taket. Går helt fint det. :)

Anonymous poster hash: 36748...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok kontakt via melding. Satt å tenkte lenge om jeg skulle ringe, før jeg endte med å sende melding! Ville ikke risikere at bilen ble solgt fordi jeg ikke turte å ringe  :fnise:

Så får jeg vell bare satse på at telefonangsten kommer bort etterhvert.  :dry:

Anonymous poster hash: 8b74f...3e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen bilselgere foretrekker sikkert å få en telefon. Jeg har et snev av telefonskrekk selv, og vi er nok ikke de eneste. Da jeg skulle selge bilen min for en liten  stund siden, syns jeg det var ordentlig plagsomt med alle telefonene, måtte jo ta dem for å få solgt bilen (og det var sikkert bra trening for meg!). Men jeg satte absolutt pris på meldinger. Han som endte med å kjøpe bilen, sendte en hyggelig melding, med ulike spørsmål, jeg svarte med en melding, og han kom og så på, og kjøpte bilen, dagen etter. Det kan være fordeler med å ha informasjonsutvekslingen skriftlig også, i tilfelle det skulle dukke opp problemer i etterkant, så har man bevis på hva som har blitt sagt og ikke sagt.

Anonymous poster hash: 9f130...5ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Heftelser kontrollerer du selv på brreg.no

Anonymous poster hash: 908a9...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...