Gå til innhold

full?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

tror jeg Jar drukket lit for nye,. sånn va 5 øl tror jeg mamma er ute vet ikke eh hvor. hva gjør jeg.?

Anonymous poster hash: f98ca...79c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kan jo ikke dett.

Anonymous poster hash: f98ca...79c

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 58644...8b0

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: 58644...8b0

17

Anonymous poster hash: f98ca...79c

Skrevet

Jeg tror jeg også drakk litt for mye da jeg var 17 år. Det har heldigvis gått over nå.

  • Liker 2
Gjest Universe
Skrevet

Si sannheten til mora de, og sov bort alkoholen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Trenger du gjøre noe da, så lenge du er hjemme?
Legg deg i senga og sov ut rusen. Om du ikke vil fortelle det til moren din, så si at du er trøtt og vil legge deg tidlig. ;)



Anonymous poster hash: 000a6...486
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg noen glass kaldt vann, sett deg litt ut å få luft, spis litt og legg deg. Satser på at du er i fin form i morgen 😊

Anonymous poster hash: 18867...f23

  • Liker 1
Skrevet

Er det noe å gjøre annet enn å legge deg da? Spis litt mat og drikk litt vann først og så sover du ut rusen.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Drikk mer, da går det over! 

:sarkasme:

 

Ta deg et glass vann, puss tenner og legg deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg noen glass kaldt vann, sett deg litt ut å få luft, spis litt og legg deg. Satser på at du er i fin form i morgen Anonymous poster hash: 18867...f23

Huff, jeg er ikke i heelt fin form akkuratt. Jeg er ubeskrivelig svimmel (når jeg står oppreist, føler jeg at jeg vil dette ned i gulvet på en måte), også har jeg bankende hodepine :( Faktisk ikke kvalm da, yeyy

Anonymous poster hash: f98ca...79c

Gjest Universe
Skrevet

Huff, jeg er ikke i heelt fin form akkuratt. Jeg er ubeskrivelig svimmel (når jeg står oppreist, føler jeg at jeg vil dette ned i gulvet på en måte), også har jeg bankende hodepine :( Faktisk ikke kvalm da, yeyy

Anonymous poster hash: f98ca...79c

Fullesyk. Du vil nok føle deg litt i dårlig form i dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...