AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 tror jeg Jar drukket lit for nye,. sånn va 5 øl tror jeg mamma er ute vet ikke eh hvor. hva gjør jeg.?Anonymous poster hash: f98ca...79c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 kan jo ikke dett.Anonymous poster hash: f98ca...79c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: 58644...8b0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: 58644...8b0 17Anonymous poster hash: f98ca...79c
Maximillian Cohen Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Jeg tror jeg også drakk litt for mye da jeg var 17 år. Det har heldigvis gått over nå. 2
Gjest Universe Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Si sannheten til mora de, og sov bort alkoholen
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Trenger du gjøre noe da, så lenge du er hjemme? Legg deg i senga og sov ut rusen. Om du ikke vil fortelle det til moren din, så si at du er trøtt og vil legge deg tidlig. Anonymous poster hash: 000a6...486
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #9 Skrevet 18. juni 2015 Ta deg noen glass kaldt vann, sett deg litt ut å få luft, spis litt og legg deg. Satser på at du er i fin form i morgen 😊Anonymous poster hash: 18867...f23 1
super-s Skrevet 18. juni 2015 #10 Skrevet 18. juni 2015 Er det noe å gjøre annet enn å legge deg da? Spis litt mat og drikk litt vann først og så sover du ut rusen.
Gjest snoopy_93 Skrevet 18. juni 2015 #11 Skrevet 18. juni 2015 Drikk mer, da går det over! Ta deg et glass vann, puss tenner og legg deg.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #12 Skrevet 19. juni 2015 Ta deg noen glass kaldt vann, sett deg litt ut å få luft, spis litt og legg deg. Satser på at du er i fin form i morgen Anonymous poster hash: 18867...f23 Huff, jeg er ikke i heelt fin form akkuratt. Jeg er ubeskrivelig svimmel (når jeg står oppreist, føler jeg at jeg vil dette ned i gulvet på en måte), også har jeg bankende hodepine Faktisk ikke kvalm da, yeyyAnonymous poster hash: f98ca...79c
Gjest Universe Skrevet 19. juni 2015 #13 Skrevet 19. juni 2015 Huff, jeg er ikke i heelt fin form akkuratt. Jeg er ubeskrivelig svimmel (når jeg står oppreist, føler jeg at jeg vil dette ned i gulvet på en måte), også har jeg bankende hodepine Faktisk ikke kvalm da, yeyyAnonymous poster hash: f98ca...79c Fullesyk. Du vil nok føle deg litt i dårlig form i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå