AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Hvordan sørger dere for å få klitorisstimuli ved samleie? Gjør kvinnfolket det selv? Eller hjelper mannen til? Med fingre, eller på annen måte? Jeg sliter med at jeg i de færreste stillinger klarer gnukke klitoris mot mannen på tilfredsstillende måte. I misjonær kommer vi såvidt i kontakt, og når jeg rir ham føler jeg jeg kløner slik når jeg både skal sørge for å ri så det er godt for ham og samtidig få gnukket meg mot ham. Han er såvidt borpå med fingrene når jeg rir, men i doggy for eksempel er jeg helt overlatt til meg selv. Jeg er litt redd han skal ta det ille opp om jeg prøver fingre meg selv, men altså, jeg får veldig lite ut av samleie uten klitorisstimuli.. Anonymous poster hash: 6efc8...e66 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Han gjør det som oftest, da han har en heeelt annen teknikk og et annet trykk enn det jeg klarer selv. I doggy blir det ofte litt verre, så da tar jeg saken i egne hender. Aldri møtt noen som syns det er rart å stimulere klitoris under sex, føler det nesten er påkrevd Anonymous poster hash: e47d1...845
fotosyntesen Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Han gjør det som oftest, da han har en heeelt annen teknikk og et annet trykk enn det jeg klarer selv. I doggy blir det ofte litt verre, så da tar jeg saken i egne hender. Aldri møtt noen som syns det er rart å stimulere klitoris under sex, føler det nesten er påkrevd Anonymous poster hash: e47d1...845 Kan du utbrodere det jeg har fremhevet? Er det bedre teknikk og tyngre trykk enn deg, eller??
Gjest Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Enten gjør han det eller så gjør jeg det selv, det avhenger helt av stillingen
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Bruker dere fingrene, eller klarer dere gnukke dere mot ham på noe vis? Anonymous poster hash: 6efc8...e66
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Jeg slikker til det går eller nesten går for kjæresten,før vi har samleie. Det er flere stillinger som gjør det mulig å stimulere med hånden. Men oftest ender vi med CAT stillingen (tror det er navnet). Den ligner på misjonæren, men dama har beina sammen. Jeg ligger så høyt opp det går. Det gir god kontakt og stimuli. Ut og inn er for meg og opp og ned er for henne. Slik er det mulig å time, så ofte er det orgasmen hennes som får meg over toppen. Det hele fører gjerne til at hun har to - tre orgasmer. Det er jo fint, hun er fornøyd og ønsker snart sex igjen. Anonymous poster hash: 879ec...a04
frk91 Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Enten bruker jeg fingrene, men helst bruker jeg en klitorisvibrator. Funker som bare det
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Kan du utbrodere det jeg har fremhevet? Er det bedre teknikk og tyngre trykk enn deg, eller?? Det var ikke meg som skrev det, men jeg kjente meg igjen i innlegget. For meg handler det om flere ting. Han har større hånd enn meg, og stimuleringen blir mer intens siden han når over et større parti samtidig. Det å vite at det er han som gjør det samtidig som han penetrerer meg, gjør meg utrolig mye kåtere enn om jeg stimulerer selv. Det gir han på en måte makten over min orgasme, han kan hale den ut eller pule meg mens jeg kommer.Anonymous poster hash: 5e0ba...d3b 1
fotosyntesen Skrevet 18. juni 2015 #9 Skrevet 18. juni 2015 Det var ikke meg som skrev det, men jeg kjente meg igjen i innlegget. For meg handler det om flere ting. Han har større hånd enn meg, og stimuleringen blir mer intens siden han når over et større parti samtidig. Det å vite at det er han som gjør det samtidig som han penetrerer meg, gjør meg utrolig mye kåtere enn om jeg stimulerer selv. Det gir han på en måte makten over min orgasme, han kan hale den ut eller pule meg mens jeg kommer.Anonymous poster hash: 5e0ba...d3b Ok, ja der ser man. Man lærer noe hver dag ;-)
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #11 Skrevet 19. juni 2015 Jeg bruker vibrator jeg, rett og slett fordi det er jævlig tungt med hendene, haha! Doggy, bakfra-i-sideleie, eller at jeg rir fungerer bra! Ofte bruker han dildoen på meg, samtidig som han puler meg Dette er helt fantastisk, fordi når jeg kommer blir det så intenst at jeg slutter med stimulering når orgasmen begynner. Dette gjør ikke han, og det ender i en ut-av-megselv opplevelse! Anonymous poster hash: 1aeb5...bbf
infectedsopp Skrevet 19. juni 2015 #12 Skrevet 19. juni 2015 Det varierer litt etter stilling og sånt, noen ganger er det best å gjøre det selv på en måte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå