AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #21 Skrevet 18. juni 2015 Hvis noen hadde skreket like høyt i mobilen som babyer skriker, hadde jeg bedt dem om å dempe seg. En baby som skriker konstant har det vel forøvrig heller ikke bra. Det er noe den trenger. Moren burde gjøre noe istedet for å la det stå til. Anonymous poster hash: 6acec...755 3
Gjest Walden Skrevet 18. juni 2015 #22 Skrevet 18. juni 2015 Etter en lang dag sitter jeg på tbanen på vei hjem og en jævla barnevognsfitte må selvsagt sette seg ved meg. Ungen hennes begynner å skrike og grine som faen HELE jævla veien til min stasjon. Og som om ikke det var nok så går jeg innom butikken på vei hjem. En barnevognsfitte foran meg i køyen og den forpulte ungen hennes begynner å hylgrine. Jeg er så forbanna drittlei av fitter som tror de eier halve kloden fordi de bæsjet ut en unge for 8-9 måneder siden. Om den forpulte ungen deres begynner å grine på t-banen så går dere av på neste stasjon istedenfor å irritere medpassasjerene med alle støyen fra barnevognen. Begynner drittungen å grine i butikkøen så kom dere bort fra køen og stell dere et sted i butikken med mindre trafikk. Jeg er faen meg på bristepunktet nå. Det er slitsomt nok å komme seg hjem etter en lang dag, og det blir ikke mindre slitsomt av forpulte babyer som griner og skråler og hva enn faen det måtte være. Meg meg meg... Stakkars 3
waco Skrevet 18. juni 2015 #23 Skrevet 18. juni 2015 Hva er saken? At TS slenger dritt og oppfører seg som en idiot? Hvis han vil holde seg til saken kan han prøve igjen og lage en ny tråd der han skriver det på en grei måte i stedet for å oppføre seg slik han gjør. Når han oppfører seg slik kan han ikke forvente at folk behandler han bra tilbake. Det man sår vil man høste vet du Waco Anonymous poster hash: 6bfa8...681 Hvorfor blir du hissig på meg da? Jeg hadde tenkt å gi deg en klem jeg *kos* fordi det virket som du trengte det etter at du ga trådstarter en kos og han klikka i vinkel. Jeg synes vi skal holde oss til saken. Javisst er trådstarter uappetittlig og sint, jaja, ingen er uenig i det. Men er det vi skal prate om da? Dere sitter jo å erter han opp når dere vet at han er forbanna fordi at han har opplevd krenkelser og får bare latter og umyndiggjøring tilbake. Forresten er dette her en god anledning til dere mennesker til å vise litt empati og forståelse for de som virkelig trenger det. *klem* 1
LilleSnupp Skrevet 18. juni 2015 #24 Skrevet 18. juni 2015 Hvorfor blir du hissig på meg da? Jeg hadde tenkt å gi deg en klem jeg *kos* fordi det virket som du trengte det etter at du ga trådstarter en kos og han klikka i vinkel. Jeg synes vi skal holde oss til saken. Javisst er trådstarter uappetittlig og sint, jaja, ingen er uenig i det. Men er det vi skal prate om da? Dere sitter jo å erter han opp når dere vet at han er forbanna fordi at han har opplevd krenkelser og får bare latter og umyndiggjøring tilbake. Forresten er dette her en god anledning til dere mennesker til å vise litt empati og forståelse for de som virkelig trenger det. *klem* Hvilke krenkelser refererer du til? At barn gråter?!?! 3
Gjest Universe Skrevet 18. juni 2015 #25 Skrevet 18. juni 2015 Jeg vil tro at de aller fleste mødre prøver å roe ned barna sine når de hylgriner, men det er ikke alltid like lett. Er ikke bare å hoppe av ved neste stopp liksom som Ts så idiotisk mener. Mange mødre, inkludert meg selv, blir ekstra stresset hvis barnet mitt ikke roer seg ned på offentlig transport, nettopp på grunn av de andre rundt oss. Kanskje er barnet veldig overstimulert, veldig sliten og overtrøtt, utålmodig over å ikke få røre seg fra vognen sin, vondt i magen osv. Men mødrene med barna sine trenger da like mye å komme seg hjem som andre passasjerer. Det er ikke gøy for noen parter hvis en barn gråter ute blant mennesker som offentlig transport, men det er da heller ikke verdens undergang. Så lenge moren prøver så godt hun kan, er det da vel ikke noe man kan klandre henne for. Har man så enormt mye i mot bråk som barnegråt, burde man heller ikke risikere å utsette seg for det ved å bruke offentlig transport. Enkelt og greit.Anonymous poster hash: b3f35...40a Så klart ingen kan gjøre noe når mora gjør så godt hun kan og barnet likevel skriker, men jeg har sett mange som ikke bryr seg når ungene skriker. Jeg tenker ikke bare på folk rundt, men på barnet som skriker også.
waco Skrevet 18. juni 2015 #26 Skrevet 18. juni 2015 Så klart ingen kan gjøre noe når mora gjør så godt hun kan og barnet likevel skriker, men jeg har sett mange som ikke bryr seg når ungene skriker. Jeg tenker ikke bare på folk rundt, men på barnet som skriker også. Det jeg pleier å gjøre når jeg hører unger skriker og foreldre som later som de ikke hører noe. Jeg passer på å riste på hodet sidelengs langsomt mens jeg sukker høyt og viser tydelig at jeg blir plagd. Hvis ikke den irettesettelsen fungerer viser jeg meg med hele mitt kroppsspråk at dette her er forferdelig. Kanskje jeg til og med holder for ørene for å vise at jeg synes det er plagsomt. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #27 Skrevet 18. juni 2015 Mange barnevognsfitter som føler seg truffet her! Anonymous poster hash: a5af3...6f9 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #28 Skrevet 18. juni 2015 Jeg skjønner TS godt etter en lang slitsom dag er det siste man trenger er TO skrikende unger. Man trenger faktisk ro. Å blow off litt steam her er da ikke noe å få kjeft for. Det synes jeg han bare skal gjøre. Og ja, det er litt irriterende at barnevogn folk tar plassen på AKKURAT denne tiden når de har hele dagen når vogna i tillegg er stappfullt, varmt og helt jævlig. Anonymous poster hash: 4e6a7...2e2 6
waco Skrevet 18. juni 2015 #29 Skrevet 18. juni 2015 Den skrikinga jeg liker best er den skrikinga unger får når de er overopphetet og har på seg masse ytterklær. Og ignorante foreldre som later som de ikke hører noe, og du ser på ungen og ser at den har det vondt, svett, varm, klam og har det helt grusomt mens mor titter ut av vindu. Er det ikke et vakkert syn dere? 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #31 Skrevet 18. juni 2015 Kan man rapportere noen for urettmessig bruk av et sofistikert nick? Ubegripelig at noen som har hørt om Yo-Yo Ma kan være så lite kultivert. Anonymous poster hash: 50550...f37 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #32 Skrevet 18. juni 2015 Jeg kan være enig i at innimellom får jeg hetta av barnevognmafiaen. Men helt dønn seriøst. Å oppføre seg som TS er MYE verre enn en skrikerunge. TS fortjener å bli irritert over alt hvor han går, for makan til dårlig holdning skal man lete lenge etter Anonymous poster hash: 3a032...091 4
Gjest Universe Skrevet 18. juni 2015 #33 Skrevet 18. juni 2015 Det jeg pleier å gjøre når jeg hører unger skriker og foreldre som later som de ikke hører noe. Jeg passer på å riste på hodet sidelengs langsomt mens jeg sukker høyt og viser tydelig at jeg blir plagd. Hvis ikke den irettesettelsen fungerer viser jeg meg med hele mitt kroppsspråk at dette her er forferdelig. Kanskje jeg til og med holder for ørene for å vise at jeg synes det er plagsomt. Det er dårlig gjort at de later som de ikke hører noe, når ungen skriker. Tenk å ignorere sin egen unge!
maskineple Skrevet 18. juni 2015 #34 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Jeg kan være enig i at innimellom får jeg hetta av barnevognmafiaen. Men helt dønn seriøst. Å oppføre seg som TS er MYE verre enn en skrikerunge. TS fortjener å bli irritert over alt hvor han går, for makan til dårlig holdning skal man lete lenge etter Anonymous poster hash: 3a032...091 Seriøst?!! TS ER EN HUN! Ikke han.....Det er jo helt åpenbart, hun er sikkert feminist også. Primitivt og usivilisert hovedinnlegg som TS skrev altså... EDIT; TS Er mann. Jeg tok feil. Endret 18. juni 2015 av maskineple
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #35 Skrevet 18. juni 2015 Seriøst?!! TS ER EN HUN! Ikke han.....Det er jo helt åpenbart, hun er sikkert feminist også. Primitivt og usivilisert hovedinnlegg som TS skrev altså... Ts er en mann! Anonymous poster hash: bdee4...d1d 2
maskineple Skrevet 18. juni 2015 #36 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Ts er en mann! Anonymous poster hash: bdee4...d1d EDIT; Jeg vet ikke kanskje det. Umulig å vite. Men jeg synes det høres ut som en dame. Endret 18. juni 2015 av maskineple
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #37 Skrevet 18. juni 2015 Jeg er sikker på at TS har vært baby selv en gang...og drevet en annen lik TS til vanvidd med hylgråting Anonymous poster hash: 00da8...203 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #38 Skrevet 18. juni 2015 Jeg har 12 cm penis i erigert tilstand og skulle ønske jeg hadde minst 3-4 cm ekstra i lengde. EDIT; Jeg vet ikke kanskje det. Umulig å vite. Men jeg synes det høres ut som en dame. Sitatet over er fra en annen tråd. Anonymous poster hash: bdee4...d1d 3
maskineple Skrevet 18. juni 2015 #39 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Sitatet over er fra en annen tråd. Anonymous poster hash: bdee4...d1d Ok, du vant jeg tapte. Jeg beklager, og overgir min ære til deg på internett. TS er en mann. Endret 19. juni 2015 av maskineple 1
Anciol Skrevet 18. juni 2015 #40 Skrevet 18. juni 2015 Etter en lang dag sitter jeg på tbanen på vei hjem og en jævla barnevognsfitte må selvsagt sette seg ved meg. Ungen hennes begynner å skrike og grine som faen HELE jævla veien til min stasjon. Og som om ikke det var nok så går jeg innom butikken på vei hjem. En barnevognsfitte foran meg i køyen og den forpulte ungen hennes begynner å hylgrine. Jeg er så forbanna drittlei av fitter som tror de eier halve kloden fordi de bæsjet ut en unge for 8-9 måneder siden. Om den forpulte ungen deres begynner å grine på t-banen så går dere av på neste stasjon istedenfor å irritere medpassasjerene med alle støyen fra barnevognen. Begynner drittungen å grine i butikkøen så kom dere bort fra køen og stell dere et sted i butikken med mindre trafikk. Jeg er faen meg på bristepunktet nå. Det er slitsomt nok å komme seg hjem etter en lang dag, og det blir ikke mindre slitsomt av forpulte babyer som griner og skråler og hva enn faen det måtte være. Jeez her snakkes det virkerlig saklig! NOT!!! NB begrens språkbruken din! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå