Gå til innhold

Hvem er anonym som skriver reisebrev....?


waco

Anbefalte innlegg

Makan til tull skal man lete lenge etter.... Tittelen på tråden er som følger....Sulter seg for å tilfredstille europeiske menn.....

Hmmm..jeg må jo lese hvor ondskapfulle vi menn er som får damer til å slanke seg, skal vi se hvor berittighet beviset var....joda, det var visst moren som hadde sagt, "-Du har nok ikke draget på noen europeer uansett, jenta mi. De liker jo tynne jenter, slik som vi ser på TV og på strendene. Du er nok litt for rund for dem.

Det var dette moren hadde fortalt Antonine da hun fleipet med at hun hadde truffet et europeiske mann, og ville se morens reaksjon."

HAHAHAHA, dette er jo hva kvinner og mødre sier over hele verden, ALLE kvinner skylder på menn pga sitt eget slankepress....

Tenk om jeg hadde sagt, "min far sier at jenter liker tjukke menn", så hvis jeg er tynn er det jo jentenes skyld at jeg føler som jeg gjør.... hehe... nei jenter, dere er noen enkle vesener dere.... =)

Og dette med prostitusjon.

xxxxx NORSKE KVINNNEHYKLER!!!! Norske kvinner tillater seg faktisk å diskutere prostitusjon med kvinner fra madagaskar...

Det finnes prostitusjon i alle U-land akkurat som det finnes HOR i alle I-land... hvem har rett til å snakke om de prostituerte???

Hvorfor skal norske kvinner påstå at det finnes prostitusjon der hvor det er sult, når sannheten er at HORERIET er i NORGE hvor 98,7 % av ALLE NORSKE KVINNER HAR HATT SEX UTENFOR EKTESKAP SOM ER HOR!!!!!!!!!!

anonym innskriver, som ikke tar for seg I og Ulandsproblematikk, årsaksforklarer alt med menns skyld...."europiske menn"..... noe av det tullete jeg har hørt, madagaskar er en øy i det indiske hav utenfor afrika...

PROBLEMET ER AT KVINNER ER SELEKTIVE, DET ER KVINNER SOM ØNSKER SEG BORT OG VIL GIFTE SEG MED "EUROPEEREN", OG DETTE SKYLDES MØDRENE...

fanget...

Waco

Verden er forskjellsbehandling, det er synd at skribenter som anonym ikke gidder ta slike hensyn...

Deler av innlegget er slettet. Remyline Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah' date=' Waco - så fint at du alltid er så objektiv![/quote']

Ja du mener vel at tittelen, "sulter seg for å tilfredstille europiske menn" er et godt og forklarende innholdsfortegnelse....

Er du enig i at slankepress på madagskar skyldes europeiske menn og ikke MØDRE OG KVINNER?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Furstina i.i.

Jag är inte enig med dig...

det är de europeiske männen som gör sitt urval bland de prostituerade kvinnorna. Om du läste hela artiken så stod det också:

Claudia henviser til Mimi, en annen landsbyjente i begynnelsen av 20-årene og bedyrer at hun aldri vil bli som henne. Mimi er nemlig tjukk, i følge Claudia. Etter min oppfatning er Mimi litt rundere enn de andre jentene, men overhodet ikke tjukk. Desverre er ikke de middeladrende franskmennene vi diskuterer saken med enig med meg. De synes også Mimi er tjukk, og sier nedsettende ting om henne som at «hun må ta til takke med de hun får, så feit som hun er». Det hører dog med til historien at Mimi er den eneste av disse jentene som alltid er i godt humør og fortsatt har evnen til å le spontant og naturlig, selv om hun i tunge stunder har spurt meg i rent alvor om det virkelig er slik at europeere ser ned på henne på grunn av at hun ikke er like tynn som de andre «giraffene».

Prostitution eller hor... (du behöver väl inte vara så arg föresten?)

Problemet hör, enligt mig, mer samman med att VI europeer som kommer dit är ofantligt rika jämfört med lokalbefolkningen. Vi strör pengar omkring oss och lägger mer pengar på EN middag än vad många i landet tjänar på ett år. Dessa otroliga skillnader, i kombination med svält gör att drömmen om ett annat liv växer. Har du chansen att följa med en europé hem till rikedomen (gäller både kvinnro och män, manlig prostitiuon till europeiska kvinnro är stor i tex Gambia). Prostitutionen ses som ett enkelt sätt att tjäna stora pengar... Den vite mannen ser ett billigt sätt att få sex, för den europeiska kvinnan är inte lika lättköpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal norske kvinner påstå at det finnes prostitusjon der hvor det er sult, når sannheten er at HORERIET er i NORGE hvor 98,7 % av ALLE NORSKE KVINNER HAR HATT SEX UTENFOR EKTESKAP SOM ER HOR!!!!!!!!!!

Jeg visste ikke at du er kristen, Waco? Å se på sex utenfor ekteskapet som hor er en kristen verdi, og dermed fullstendig irrelevant for en stor del av Norges befolkning. Og hva er egentlig koblingen mellom det og prostitusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at du er kristen, Waco? Å se på sex utenfor ekteskapet som hor er en kristen verdi, og dermed fullstendig irrelevant for en stor del av Norges befolkning. Og hva er egentlig koblingen mellom det og prostitusjon?

I tidligere tider ble ekteskapsbrudd sett på som hor både i juridisk og bibelsk sammenheng.

Tidligere var dette faktisk forbudt ved lov.

Jeg sier ikke at det er noe galt i å være litt horete av seg, man må bare tørre å innrømme det.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tidligere tider ble ekteskapsbrudd sett på som hor både i juridisk og bibelsk sammenheng.

Jepp, men nå lever vi i 2004, og i dag er det kun bibelen som ser det slik.

Jeg sier ikke at det er noe galt i å være litt horete av seg' date=' man må bare tørre å innrømme det.[/quote']

Hvorfor høres du så indignert ut da, dersom alt er greit? Og definisjonen på en hore i 2004 er faktisk en som tar betalt for seksuelle tjenester, ikke en som puler rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og definisjonen på en hore i 2004 er faktisk en som tar betalt for seksuelle tjenester' date=' ikke en som puler rundt.[/quote']

Det er hvordan DU definerer ting, spør du f eks en pakistansk IMAM om norske damer er horer så vil han nok stemme enig....

Problemet er at norske jenter nekter for at de er horer for i følge deres egen del "er horer andre jenter men ikke en selv"

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco; hvis jenter er horer' date=' er du horebukk? Antar at du har sex med jenter av og til...[/quote']

Fighter..... jeg her ikkenoe imot å være hore, hvorfor skulle jeg det... jeg vil bare at vi skal innrømme dette her..

Det er jo litt irriterende at jenter puler rundt uten å innrømme at de puler rundt...? Jeg har ikkeno imot å være hore jeg, synes faktisk det er ganske behagelig at andre mennesker vil gjøre byttehandel med meg....

Problemet er at jenter vil gjerne ha mye sex utenfor ekteskap SAMTIDIG som de nekter for at de er litt småhorete....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, hvorfor skal vi nødvendigvis være enig i dine definisjoner? At du definerer en jente som har sex med mange som hore, betyr ikke at andre gjør det. Du kan da ikke bestemme hva andre folk skal kalle seg når dere ikke engang er enig i definisjoner av ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha noe med at hore/horete er et negativt ladet ord. Liker du at folk kaller deg ting ingen liker å bli kalt?

De fleste forbinder hore med noe negativt.

Jeg lurer på hvorfor folk forbinder hore med noe negativt.

Waco

Forstår du forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hvordan DU definerer ting, sp¸r du f eks en pakistansk IMAM om norske damer er horer så vil han nok stemme enig....

Problemet er at norske jenter nekter for at de er horer for i f¸lge deres egen del "er horer andre jenter men ikke en selv"

Men så lenge jeg bor i Norge så forholder jeg meg til hvordan ordet brukes her. Søk på ordet "hore" på wikipedia.no og du blir sendt videre til "prostitusjon". Der kan du bla lese:

De fleste prostituerte er kvinner som tilbyr sine tjenester til menn. En prostituerts kunde kalles i Norge gjerne «horekunde», som er ment nedlatende. «Hore» (stammer fra det gammelengelske hôra, med røtter i indo-europeiske «kâ» som betyr «lyst») er en nedlatende betegnelse på kvinnelige prostituerte; prostituert er en mindre verdiladet betegnelse, og blir ofte sett på som et mindre vulgært ord enn «hore».

Dette er den definisjonen jeg forholder meg til, både når jeg snaker om meg selv og andre. At noen, både menn og kvinner, har en litt lettsindig omgang med begrepet "hore" er jeg egentlig enig i, men du kan ikke skjære alle over en kam for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. At noen, både menn og kvinner, har en litt lettsindig omgang med begrepet "hore" er jeg egentlig enig i, men du kan ikke skjære alle over en kam for det.

Det er ikkeno galt i å være lettsindig, heller ikke hore for den saks skyld, det som er galt er å nekte for at en er horete av seg når sannheten er at jenter flest har hatt seksuell omgang med ganske mange...

Fasaden kan vi ta i virkeligheten, nå er vi på nettet og kan diskutere hvordan ting egentlig er.

Waco

Husk at dere ikke kan bruke sminke i fjeset her som irl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkeno galt i å være lettsindig, heller ikke hore for den saks skyld, det som er galt er å nekte for at en er horete av seg når sannheten er at jenter flest har hatt seksuell omgang med ganske mange...

Fasaden kan vi ta i virkeligheten, nå er vi på nettet og kan diskutere hvordan ting egentlig er.

Waco

Husk at dere ikke kan bruke sminke i fjeset her som irl...

Men trenger det å ha hatt sex m,ed mange npødvendigvis å bety at man er horete? Hvorfor mener du det, waco?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikkeno galt i å være lettsindig, heller ikke hore for den saks skyld, det som er galt er å nekte for at en er horete av seg når sannheten er at jenter flest har hatt seksuell omgang med ganske mange...

Du har ennå ikke skjønt at dette er snakk om to ulike måter å definere ett ord på? Å kalle jenter som puler rundt for horer er noe de fleste slutter med når de er ferdig på videregående. Hva er det egentlig du ønsker å oppnå med å gjøre det? Dersom poenget ditt er at norske jenter puler for mye rundt, så kan du like gjerne si det rett ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trenger det å ha hatt sex m,ed mange npødvendigvis å bety at man er horete? Hvorfor mener du det, waco?

Jeg mener bare at det er galt å si at det er galt å være hore.

Dersom man først forutsetter at det finnes horer så betyr det samtidig at man dømmer andre i et slags "hvor hore er du" termostat. Jeg vil heller at vi kan akseptere at vi alle er litt horer allesammen så slipper vi den "nedverdige" betegnelsen.

Tenk etter selv, hvorfor er det jenter flest som er flinkes til å bedømme om andre jenter er hore...? Det er jo et skjellsord oppfunnet for mange tusen år siden og burde avskaffes på lik linje med at homseri er et negativt ladet ord.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom poenget ditt er at norske jenter puler for mye rundt, så kan du like gjerne si det rett ut...

Poenget er at det er ikkenoe galt i å pule rundt, men da må man også samtidig forstå hvorfor andre kulturer kaller norske jenter horete.

Hva er det med det du ikke skjønner?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...