AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Jeg skal på date til lørdag og vi har ikke bestemt så mye. Bare at jeg skal komme til hans hjemby. (Kl 2 på dagen) Det er 20 min herfra. Han ville vi skulle på stranda og ha daten der. Han sa vi burde prøve å bade. Men det vil jeg ikke. ikke på 1 date. Føler meg ikke helt komfortabel med å vise meg i bikini så tidlig. (Kan sikkert være påkledd, men dog) Det kan jo fort bli kleint hvis vi ikke har noe kjemi. Er det ingen folk der, så er ikke det bra Føler meg mer komfortabel med å møtes i sentrum på en cafe. Sa det på meldingen, men har ikke fått noe svar. Vil dere på stranden på 1 date?Anonymous poster hash: f2060...edb
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Jeg skal på date til lørdag og vi har ikke bestemt så mye. Bare at jeg skal komme til hans hjemby. (Kl 2 på dagen) Det er 20 min herfra. Han ville vi skulle på stranda og ha daten der. Han sa vi burde prøve å bade. Men det vil jeg ikke. ikke på 1 date. Føler meg ikke helt komfortabel med å vise meg i bikini så tidlig. (Kan sikkert være påkledd, men dog) Det kan jo fort bli kleint hvis vi ikke har noe kjemi. Er det ingen folk der, så er ikke det bra Føler meg mer komfortabel med å møtes i sentrum på en cafe. Sa det på meldingen, men har ikke fått noe svar. Vil dere på stranden på 1 date?Anonymous poster hash: f2060...edb Må ikke være prippen. Da får han enkelt og greit sjekke ut varene og se at du ikke skjuler noe. Anonymous poster hash: 9ca16...9d9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Jeg fikk også det tilbudet, og takket pent nei, men inviterte heller til Kafe dagen etter. Så da gjorde vi det, og tok heller stranddaten på 2. date Syns det var et fint kompromiss! Anonymous poster hash: 1d86d...4cd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Må ikke være prippen. Da får han enkelt og greit sjekke ut varene og se at du ikke skjuler noe.Anonymous poster hash: 9ca16...9d9 Nei takk. Anonymous poster hash: f2060...edb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå