AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Skal på fest i morgen- tror du jeg blir ordentlig brisen hvis jeg styrter ned 2 dl vodka (37%) på tom mage? er 163 cm og veier 55 Anonymous poster hash: 4ef37...cc9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Skal på fest i morgen- tror du jeg blir ordentlig brisen hvis jeg styrter ned 2 dl vodka (37%) på tom mage? er 163 cm og veier 55 Anonymous poster hash: 4ef37...cc9 Det er fryktelig dumt og gjøre, hva er vitsen. Det kan og være farlig. Anonymous poster hash: eb8fe...b55
Sugerøret Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Du høres ikke moden nok ut til å drikke i det hele tatt
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Hvor gammel er du egentlig ts? Anonymous poster hash: a3aa7...ddd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Du høres ikke moden nok ut til å drikke i det hele tatt Er nok ikke det Anonymous poster hash: 4ef37...cc9
ClosedParadise Skrevet 20. juni 2015 #8 Skrevet 20. juni 2015 På tom mage?! Du kommer til å spy som en gris å være jævlig. Angre etterpå
Gjest Keikolina Skrevet 20. juni 2015 #9 Skrevet 20. juni 2015 Nei. Tror ikke du blir dritings. Trenger ikke å spy, drakk bestandig på tom mage da jeg var ung. Spørs hva du er vandt til.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #10 Skrevet 20. juni 2015 Hvorfor vil du styrte på tom mage? Det vil garantert gjøre deg dårlig. Hvorfor ikke spise et godt måltid først og blande drinker og faktisk ha det gøy på festen? Anonymous poster hash: 1abbf...4fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå