Gå til innhold

Vodka


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på fest i morgen- tror du jeg blir ordentlig brisen hvis jeg styrter ned 2 dl vodka (37%) på tom mage?

er 163 cm og veier 55



Anonymous poster hash: 4ef37...cc9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir nok dritings :)

Skrevet

Det tilsvarer 5 standard drinker.

AnonymBruker
Skrevet

 

Skal på fest i morgen- tror du jeg blir ordentlig brisen hvis jeg styrter ned 2 dl vodka (37%) på tom mage?

er 163 cm og veier 55

Anonymous poster hash: 4ef37...cc9

 

Det er fryktelig dumt og gjøre, hva er vitsen. Det kan og være farlig.

Anonymous poster hash: eb8fe...b55

Skrevet

Du høres ikke moden nok ut til å drikke i det hele tatt

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig ts?



Anonymous poster hash: a3aa7...ddd
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ikke moden nok ut til å drikke i det hele tatt

Er nok ikke det

Anonymous poster hash: 4ef37...cc9

Skrevet

På tom mage?! Du kommer til å spy som en gris å være jævlig. Angre etterpå

Gjest Keikolina
Skrevet

Nei. Tror ikke du blir dritings. Trenger ikke å spy, drakk bestandig på tom mage da jeg var ung. Spørs hva du er vandt til.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du styrte på tom mage? Det vil garantert gjøre deg dårlig. Hvorfor ikke spise et godt måltid først og blande drinker og faktisk ha det gøy på festen? 



Anonymous poster hash: 1abbf...4fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...