Gå til innhold

Er dette farlig? :s

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er plaget med mye infeksjoner, eller nå og da hvertfall, var kansje værre før. Under armene, rundt kjønnet på lårene i mellom bena, altså. Etterlater sånne mørkeblå arr og "hull" i huden. 

Nå har jeg fått infeksjon rett under magen, og det er også en grop under det. Det har liksom grodd, men huden er veldig tynn.. Det er litt rødt også. Har vært sånn en stund tror jeg men har latt det være. Fikk det først en gang, så fikk jeg til å gro, så kom det tilbake, og nå er jeg redd det skal komme tilbake enda en gang. Er det noen ganger infeksjoner tar lang tid å gro helt? Kan det være sopp av noe slag som ikke klarer å gro helt 100%? Er redd det er skikkelig farlig jeg nå :( 

Kan også nevne at jeg er i mye stress og har sterk angst og depresjon. 

Anonymous poster hash: f6980...b42
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du overvektig?

Anonymous poster hash: 34971...88f

AnonymBruker
Skrevet

Er du overvektig?

Er litt overvektig ja. (Men har endret kosthold helt, så om det skulle være dårlig immunforsvar så kan vel det fikses? ) 

Anonymous poster hash: 7bd53...ff5

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bestille legetime i stedet for å konsultere KG?

Anonymous poster hash: 0debf...29b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bestille legetime i stedet for å konsultere KG?

Anonymous poster hash: 0debf...29b

Enklere sakt enn gjort å gå til legen. Spør fordi jeg lurer på om noen har opplevd lignende, eller har noen kunnskap om småe infeksjoner kan komme tilbake eller slite med å gro. Aldri opplevd før. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok bestilt legetime var jeg deg :) 

Gi sin signator til hundene. http://www.stopdogmeat.com

Anonymous poster hash: c25ee...ccf
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være svettekjertelbetennelse? Det skyldes i så fall bakterieinfeksjon og må langtidsbehandles med antibiotika. Om man lar det går for langt, kan det bli vanskelig å bli helt kvitt det. Uansett hvor vanskelig det føles, så ville jeg gått til legen.

Anonymous poster hash: 25617...39b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er litt overvektig ja. (Men har endret kosthold helt, så om det skulle være dårlig immunforsvar så kan vel det fikses? )

Jeg tenker at det kan komme av svette på steder der det 《er ekstra hud》 som gjør at det blir betent.

Deter er sikkert ikke det, men det var det første jeg tenkte på, siden det skjer på steder der huden ikke alltid får puste like godt om man har litt ekstra som klemmer hud sammen. En annen ting blir da om du er flink med hygiene?

Jeg er enig i at dersom det er betennelse som behandles med antibiotika, vil det være lettere å bli kvitt det tidlig enn å vente.

Il ikke si det er farlig, bare ubehagelig og kan bli verre om en ikke gjør noe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det kan komme av svette på steder der det 《er ekstra hud》 som gjør at det blir betent.

Deter er sikkert ikke det, men det var det første jeg tenkte på, siden det skjer på steder der huden ikke alltid får puste like godt om man har litt ekstra som klemmer hud sammen. En annen ting blir da om du er flink med hygiene?

Jeg er enig i at dersom det er betennelse som behandles med antibiotika, vil det være lettere å bli kvitt det tidlig enn å vente.

Il ikke si det er farlig, bare ubehagelig og kan bli verre om en ikke gjør noe.

Det ligner forsåvidt noe jeg har hatt under brystene nesten helt nederst, og mener å huske det var tynn hud der også, men det grodde da. Jeg har jo på meg truse (den dekker stedet). Det er liksom rett under skille fra magen til toppen av venusberget (?) Det grodde enklere første gang når jeg brukte pyriseptkrem, men det kom jo tilbake da. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være svettekjertelbetennelse? Det skyldes i så fall bakterieinfeksjon og må langtidsbehandles med antibiotika. Om man lar det går for langt, kan det bli vanskelig å bli helt kvitt det. Uansett hvor vanskelig det føles, så ville jeg gått til legen.

Har man svettekjertler overalt ? .. Dumt spørstmål sikkert. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bestille legetime i stedet for å konsultere KG? Anonymous poster hash: 0debf...29b

Da måtte man lagt ned underforumet kropp og helse, om ingen fikk lov å stille spørsmål her.

AnonymBruker
Skrevet

Har man svettekjertler overalt ? .. Dumt spørstmål sikkert.  Anonymous poster hash: 7bd53...ff5

Ja. Og særlig under armene og i skrittet. Infeksjonen virker å ha spredd seg til hudfolder også, det er jo fuktig der og. Anbefaler virkelig å gå til legen, så du kan finne ut hva slags infeksjon det er. Det går nok ikke nødvendigvis over av seg selv, det virker jo heller som det har spredt seg.

AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur til legen

Anonymous poster hash: aaa86...f24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...