Gå til innhold

Useriøsitet de luxe på seksualitetsforumet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver eneste gang det kommer en tråd med noe bittelitt "annerledes" - kommer det bare en masse tåpeligheter fra en rekke folk.

Enten vi diskuterer aldersforskjell, BDSM, Homofile eller NOE ANNET en misjonærstillingen - så er det en rekke brukere som ikke greier annet en å skjelle ut trådstarter eller noen av de faktiske tilsvarene.

Kan ikke Admins etterhvert luke ut disse slik at vi får en reell og god debatt ??

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde Vært en drøm 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du ønsker annerledes tema, men vil bare ha vanlige svar i de temaene? det gir jo ingen mening, vil du bare ha et ekkokammer?

Anonymous poster hash: 67ebd...45e
Skrevet

Endel av det å være menneske er vel at folk er forskjellige?

Ellers er det vel ikke vits å diskutere noe hvis alle hadde hatt samme mening, da forsvinner egentlig litt av hele poenget rundt et diskusjonsforum bort :-)

• Liker 2
Skrevet

Forskjell på å diskutere og være usaklig! Jeg er frisinnet og har gang på gang blitt beskyldt for å være mann, dette har gjort til at jeg nesten har sluttet å skrive her. Kan ikke folk diskutere det de har interesse for å la det de føler for å hakke på være i fred!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du ønsker annerledes tema, men vil bare ha vanlige svar i de temaene? det gir jo ingen mening, vil du bare ha et ekkokammer?

Anonymous poster hash: 67ebd...45e

Vill tanke: Kanskje de har lyst til å diskutere og utveksle erfaringer og tanker med likesinnede og folk med åpne sinn? 

Anonymous poster hash: d4cd3...06e

• Liker 1
Skrevet

Forskjell på å diskutere og være usaklig! Jeg er frisinnet og har gang på gang blitt beskyldt for å være mann, dette har gjort til at jeg nesten har sluttet å skrive her. Kan ikke folk diskutere det de har interesse for å la det de føler for å hakke på være i fred!

Da er vi to..

• Liker 1
Skrevet

Moderatorene luker ut det vi mener bryter med reglene. Oppfordrer alle til å bruke rapport-funksjonen flittig dersom dere mener noe er uklart eller burde bli slettet :)

- Pavilion, mod

Skrevet

Vel det finnes nå forum for slike "spesiellt" interesserte.. Vill tanke.. Kanskje det er der dere hører hjemme og bør registrere dere da og slipper i tillegg dette som det blir klaget på ? :-) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener at når det blir diskutert i et åpent forum her så må det påregnes at folk har sine meninger om ting.. 

• Liker 1
Skrevet

Syntes egentlig at det er litt av moroa  :fnise:  Poenget er jo å diskutere, og da trenger man forskjellige meninger. Selv om de noen ganger han være litt...tja. 

• Liker 1
Skrevet

Syntes egentlig at det er litt av moroa :fnise: Poenget er jo å diskutere, og da trenger man forskjellige meninger. Selv om de noen ganger han være litt...tja.

Stiler meg bak denne. Selvfølgelig, blir det utelukkende surt oppgulp fordi vedkommende finner temaet frastøtende ol er det ikke gøy, men noen tråder blir utrolig morsomme av at folk nettopp svarer litt uventet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener at når det blir diskutert i et åpent forum her så må det påregnes at folk har sine meninger om ting..

Det at folk har meninger om saken er jo bare berikende for debatten.

Jeg har dog en mistanke om at Tightrope her referer til de som ikke har noen meninger om ting, men om de som poster.

Altså ren kritikk av mennesker som har andre oppfatninger enn dem selv. Akkurat dette er jeg helt enig i at er en stor brems på saklige debatter.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre finnes det en gjeng som fortsatt synes sex er ekkelt og tabu å snakke om.

I stedet for å holde seg unna må de si NOE... IQ er kun for priviligerte.

Hadde vært ok å ha noen saklige diskusjoner innimellom.

Anonymous poster hash: 8a4c9...6a5
  • Liker 1
Skrevet

Vettafaenjeg. Det er noe merkelig med folk som går inn i en tråd om en eller annen aparte form for sex utelukkende for å fortelle de som starter tråden at de er perverse, grisete, horete, eller hva de nå har å melde.

• Liker 7
Gjest Hofmann
Skrevet

Syntes egentlig at det er litt av moroa  :fnise:  Poenget er jo å diskutere, og da trenger man forskjellige meninger. Selv om de noen ganger han være litt...tja. 

Stiler meg bak denne. Selvfølgelig, blir det utelukkende surt oppgulp fordi vedkommende finner temaet frastøtende ol er det ikke gøy, men noen tråder blir utrolig morsomme av at folk nettopp svarer litt uventet.

Einig med dykk. Seksuell portvokting er eit fascinerande fenomen, og fører ofte til stor humor. Seksualforumet ville vore kjedelig utan det.

Gjest Godjente
Skrevet

Det at folk har meninger om saken er jo bare berikende for debatten.

Jeg har dog en mistanke om at Tightrope her referer til de som ikke har noen meninger om ting, men om de som poster.

Altså ren kritikk av mennesker som har andre oppfatninger enn dem selv. Akkurat dette er jeg helt enig i at er en stor brems på saklige debatter.

Helt enig!

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Jeg har nå litt motsatt erfaring. De som liker det "vanlige", blir latterliggjort, kalt prippen og kjedelig. Det er vel kanskje generelt litt lite aksept for hverandres preferanser på akkurat dette forumet.

• Liker 2
Gjest makar
Skrevet

Jeg blir også beskyldt for å være mann! Jeg er frisinnet og direkte, men man må da få lov å være det som dame også?

Skrevet

Jeg blir også beskyldt for å være mann! Jeg er frisinnet og direkte, men man må da få lov å være det som dame også?

Det er tydeligvis ikke lov på det forumet her. Damer skal ikke like sex, og hvertfall ikke noe annet enn misjonærstillingen med sin mann!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...