AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Er det noen her som tror på slikt? Og er det noen som har vært hoss noe lignende, bare fått en hånd på seg eller noe å blitt frisk? Min mor sliter ekstremt mye med ryggen, det er slik at hun noen ganger ikke får til å gå på jobb fordi hun har så ekstremt vondt, hun har så vondt at hun begynner å gråte ut av det blå og er mye hun ikke får til å være med på. Hun har ikke engang fylt 40 og dette har pågått i over 10 år. Hun har prøvd alt mulig av behandling hun har fått anbefalt av lege, hun har dratt til spesialister og alt vi har hørt om. Så er jeg selv veldig nyskjerrig på dette om dette er noe vi kunne prøvd:) og om noen har noen å anbefale:)Anonymous poster hash: 5ec8c...9e7
pink91 Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Ja! Jeg vil anbefale deg det! Healing gjør jo at man går i kommunikasjon med kroppen og det stedet man har vondt. Det som automatisk skjer når man har vondt et sted er at man tar avstand fra det stedet og går ut av kommunikasjon med kroppsdelen. Dette gjør også at smertene vedvarer. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Nei, det er humbug. Healing virker ikke på noe som helst og hvis det gjør det, er det kun placebo effekt Anonymous poster hash: 67f0b...dd4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå