Gå til innhold

GAL av å vente!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har lagt ut profil på Nettvenn, og endelig fått et svar på den kravstore profilen min, og endatil et vettugt et! Brukte mange timer på å skrive svar tilbake igår, og nå sitter jeg og venter og venter og venter og venter på svar tilbake. Er så spent! Måtte til og med opp inatt for å sjekke! Oppdaterer postboksen min for å se om han har lest svaret mitt, ser om han har vært pålogget.... men verken eller. Foreløpig. Føler meg som en ti-åring som har bedt venninna spørre en gutt i klassen om han vil være kjæresten min, og går og venter på svar.

Godt men vondt! Er ny-singel og har alltid vært forelsket i å være forelsket, det kribler og kravler og kiler og herjer i hele kroppen!

Hihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt profil på Nettvenn. Et lite tips...siden du hadde ventet en stund på henvendelser; Legger du ut et bilde av deg selv - får du sannsynligvis flere svar enn uten. Det er også fullt lovlig å ta kontakt selv :wink:

Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en kjempekravstor profil, og synes det er greit med få svar. Heller få kvalitetssvar enn en hel haug med type "masseproduserte" svar fra sånne som er helt uaktuelle uansett ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle samfunnslag er representert der. Er jo absolutt alt fra nordnorske odelsgutter til filippinske husmødre med håp om et bedre liv i Norge der. Morsomt å søke, legge inn opplysninger som stemmer med eksen for så å finne nettopp eksen... :sjarmor:

Mangler hobby? Jeg?? Neeeehei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den utstøtte

Morsommen. Jeg får stadig brev fra unge, veldig unge Thaijenter. Jeg påpeker at aldresforskjellen er i største laget, og at jeg har et problem med det.

Da forsikrer de meg at de har ikke problem med det. Når jeg forteller at jeg ikke vil ha Thaigril, blir det I miss you so very much. En av jentene har sendt 10 brev, og gir seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...