Gå til innhold

Kygo


Hege899

Anbefalte innlegg

Er p5 betalt av kygo?? Hører jo ikke annet enn mas om kygo på kanalen. Har sluttet å høre på p5 pga dette,det er så irriterende. Skulle trodd hele knalen forguder denne gruppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kygo er una persona only.. Bare til informasjon. 
Men ja, blir MYE spilt generelt synes jeg - men målgruppen til p5 er vel unge også, så faller vel i god jord. Er jo ikke verre enn å tune in noe annet.. (selvom jeg synes det er mye Matoma og Kygo generelt) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er p5 betalt av kygo?? Hører jo ikke annet enn mas om kygo på kanalen. Har sluttet å høre på p5 pga dette,det er så irriterende. Skulle trodd hele knalen forguder denne gruppen..

forferdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Det er på sin plass at han blir spilt mye. Han er jo fra Bergen!

Ikke sant? For min del kan P5 spille Kygo sine låter hele dagen. Heia Brann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med Kygo får mye spilletid da musikken hans er veldig "Sommer", samt alle medier prøver å bygge på hypen som han allerede har. 

 

Personlig er jeg ikke fan av musikken til verken Kygo eller Matoma. Veldig simpel og lett musikk som fort blir kjedelig...EDM sin versjon av Kenny G. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med Kygo får mye spilletid da musikken hans er veldig "Sommer", samt alle medier prøver å bygge på hypen som han allerede har.

Personlig er jeg ikke fan av musikken til verken Kygo eller Matoma. Veldig simpel og lett musikk som fort blir kjedelig...EDM sin versjon av Kenny G.

Enig, det er ræva. Matoma er verst. Han dreper jo låtene med remixene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spiller jo bare de samme sangene generelt. Det er det mange radiokanaler som gjør. Merker det er mye Kygo blant annet, hele tiden på radio. Nå elsker jeg Kygo da, så jeg klarer meg (selv om jeg også blir lei av at de samme sangene gjentas på radioen hele tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...