Gå til innhold

*Det rareste navnet du vet om*

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hadde en lærer som het jarnfrid.. ikke hva jeg ville kalt barnet mitt i hvertfall!

Skrevet

Jobbet i barnehage der det var en som het Hauk....

og ett eller annet sted i landet finnes en dame som heter Tertit! Da tenker jeg på bikkja til naboen,jeg....

Skrevet

Jeg kjenner en albansk jente som heter Drita. Veldig vanlig navn der, passer ikke så godt i Norge ...

Skrevet

Da jeg var telefonselger kom jeg over noen absurde navn.

Balt Kløckert Lange var et jeg husker spesielt godt

Skrevet
Jeg kjenner en albansk jente som heter Drita. Veldig vanlig navn der, passer ikke så godt i Norge ...

Huff, stakkars jente! :ler:

Skrevet
en i barnehagen der jeg jobber heter Storm

Det er et nydelig navn som jeg definitivt skal bruke på sønnen min.

Skrevet
Det er et nydelig navn som jeg definitivt skal bruke på sønnen min.

Enig i at det er et ganske fint navn, skikkelig sterkt! Men aldri hørt om noen som heter det før.

Men jeg synes det er fint å gi barna sine litt spesielle navn jeg.

Skrevet

Husker jeg var i Kragerø en gang.. Da var det en fyr som sto på bryggekanten og ropte på Odin.. Lurte litt på hva dette var helt til jeg så en liten tass som kom løpende til faren sin ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenk å kalle guttungen for Varg da...det er litt drøyt synes jeg! Ravn også for den del!

Skrevet
Tenk å kalle guttungen for Varg da...det er litt drøyt synes jeg! Ravn også for den del!

Haha, ja det er jo ikke rart folk er redde for å kalle barna sine litt spesielle ting med sånne som deg traskende rundt på gata ;)

Varg kan jeg skjønne med tanke på godeste Vikernes som har et mindre godt rykte på seg og dessverre har smitta både det ene og det andre. Ravn ser jeg ikke no galt med.

Gjest Fighter
Skrevet

Mamma har en tante som heter Dokka og en kusine som heter Fridhild.

Skrevet

De rareste blir jo sammenslåing av to helt normale navn igrunn.. Da kan man få mye som ikke passer! Richard Bjørn, Øystein Kristoffer, Svein Terje osv osv..

Skrevet

Olejanne (damenavn), og Modulv (gutt) synes jeg er rare navn,...og stygge ikke minst.

Skrevet

Eg veit og om en som heiter Storm. Sorry Mylian, men eg syns det er en smule rart.

Han heitte et heilt vanlig navn og skifta pluttselig til Storm. Det skal nevnast at han er homofil og en smule eksentrisk. :wink:

Syns navn som Modulf og Reidulf er både rare og stygge.

Skrevet

Husker det var to brødre som het Bjørn og Ulv. Og stakkars Vår Staude på TV2! Staude er tross alt en vår blomst...

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet
De rareste blir jo sammenslåing av to helt normale navn igrunn.. Da kan man få mye som ikke passer! Richard Bjørn' date=' Øystein Kristoffer, Svein Terje osv osv..[/quote']

En tidligere klassevenninne av meg heter Bertha Cecilie - en uslåelig kombinasjon, spør du meg ! :hoho:

Skrevet

Kjell Vladimir

Gorm Ambrosius

Rein Astor

Siv Doris

Birger Haftor

Kurt Geir

Anala Josefa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...